اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنفرانس بین‌المللی مدیریت

مقاله کارشناس‌ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب پذیرفته شد

مقاله کارشناس‌ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب در کنفرانس بین‌المللی مدیریت پذیرفته شد.

مقاله کارشناس‌ارشد مناطق نفت‌خیز جنوب پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، مقاله سید عزیز یوسفیانی از کارشناسان‌ارشد مدیریت تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی پذیرفته شد.

این مقاله که با همکاری سید ابراهیم موسوی کارشناس ارشد حسابداری مناطق نفت خیز به رشته تحریر درآمده است به صورت سخنرانی در کنفرانس مذکور ارائه شد.

این مقاله با عنوان «رها سازی توان افراد توفیق طلب در سازمان‌های دولتی پیامد مثبت ارزیابی عملکرد منابع انسانی» ارائه شده و علاوه بر چاپ در کتاب‌های مجموعه مقالات کامل و چکیده این کنفرانس، در نوبت چاپ در ژورنال بین المللی (ISI) نیز است.

نگارنده این مقاله هدف از نگارش این مقاله را آشنایی با توفیق‌طلبی و ویژگی‌های توفیق‌طلبان و تاکید بر "نظام نوین مدیریت عملکرد کارکنان "به عنوان راهکاری منطقی برای بهبود سازمان‌ها و افزایش بهره‌وری فردی و گروهی عنوان کرد.

عزیز یوسفیانی، ارزیابی عملکرد کارکنان را بر اساس روش نوین مهندسی مجدد و بهبود فرایندهای کاری دانست که علاوه بر ایجاد زمینه مساعد برای رشد شخصی کارکنان توفیق‌طلب، سازمان‌ها را نیز از منافع این طرح کارآمد منتفع می‌کند که  اهم موارد در مقاله به تفصیل بحث و گفتگو شده است.

دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی روزهای 22 و 23 شهریور ماه گذشته در شهر قم برگزار شد.

انتهای پیام/72008/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول