اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران مطرح کرد

ارسال 1500 مقاله علمی به همایش‌های دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: افزون بر یک‌هزار و 500 مقاله علمی از سراسر کشور توسط نخبگان و دانشجویان به همایش‌های ملی برگزار شده در این واحد دانشگاهی ارسال شده است.

ارسال 1500 مقاله علمی به همایش‌های دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌ریزی فعالیت‌های این واحد دانشگاهی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه خاص فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، این واحد دانشگاهی همواره در حوزه‌های فرهنگی و مذهبی رتبه‌های ممتازی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با تشریح بخشی از عملکرد این مرکز در نیمه دوم سال 91 اظهار کرد: کسب رتبه نخست اقامه نماز در سطح دانشگاه‌های کشور برای پنجمین سال پیاپی از جمله افتخارات این مرکز دانشگاهی به شمار می‌رود.

محمودی با تأکید بر لزوم راه‌اندازی رشته‌های جدید و مورد نیاز جامعه در دانشگاه‌ها افزود: رشته‌های کارشناسی ارشد مهندسی شیمی « کنترل فرایندها»، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک از جمله رشته‌های تصویب شده برای تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است.

استخدام 33 نیروی پیمانی دانشگاه آزاد گچساران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و دارنده رتبه پژوهشگر برجسته منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور تصریح کرد: کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط صندوق رفاه دانشجویی، کسب رتبه نخست امور مالی در منطقه 16 و رتبه برتر کشوری از دیگر افتخارات این واحد دانشگاهی است.

محمودی از استخدام 33 نیروی پیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران خبر داد و ابراز داشت: این نیروها که از 10 سال پیش در حالت بلاتکلیفی قرار داشتند به استخدام پیمانی این واحد دانشگاهی درآمده و مشغول به کار هستند.

وی کسب رتبه نخست فرهنگی کشور توسط دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد گچساران را از دیگر افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان عنوان کرد.

محمودی یادآور شد: کسب رتبه نخست تئاتر دانش‌آموزان دختر دبیرستان سما در سطح منطقه یک و 16 همچنین عنوان چهارمی انفرادی شنا در سطح دانشکده‌های سما کشور توسط دانشکده سما گچساران از دیگر افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در شش ماهه دوم سال 91 به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزاری چندین همایش بزرگ منطقه‌ای با استقبال گسترده و کم‌نظیر دانشجویان و اساتید دانشگاهی از جمله همایش‌‌های ملی نفت، گاز، پتروشیمی و حسابداری - مدیریت و مدیریت صنایع را از دیگر اقدامات مهم و ارزشمند این دانشگاه عنوان کرد.

محمودی ابراز داشت: افزون بر یک‌هزار و 500 مقاله علمی از سراسر کشور توسط نخبگان و دانشجویان به این همایش‌های ملی ارسال شد.

وی عنوان کرد: برگرداندن هفت میلیارد ریال بودجه پژوهشی هزینه نشده سال‌های گذشته با پیگیری متعدد مسئولان این واحد و تلاش‌های مستمر معاون پژوهش و فناوری سازمان مرکزی از دیگر اقدامات واحد دانشگاه آزاد اسلامی در نیمه دوم سال 91 است.

محمودی با تشریح برخی برنامه‌های کاربردی برای سال تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی، تلاش مضاعف کارکنان، معاونان، اساتید و هیئت علمی این واحد دانشگاهی را برای تحقق هر چه بهتر اهداف مورد نظر خواستار شد.

انتهای پیام/82001/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول