اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

انتخاب 7 مقاله برتر در همایش «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در همایش علمی ـ پژوهشی «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی» هفت مقاله برای ارائه در همایش و 35 مقاله برای چاپ در کتاب انتخاب شدند.

انتخاب 7 مقاله برتر در همایش «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی»

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات صبح امروز در همایش علمی ـ پژوهشی «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی» در همدان با بیان اینکه پیشینه دهه کرامت از سال 82 به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی به کشور داده شده است، افزود: از سال 82 مصوب شد که از اول تا 11 ذی‌القعده به عنوان دهه کرامت نامگذاری و برنامه‎هایی در این راستا اجرا شود.

وی با بیان اینکه از سال 87 همه استان‌ها در این جشنواره مشارکت کردند، یادآور شد: افتتاحیه این جشنواره از قم شروع شده و اختتامیه آن در مشهد است که 26 شهریورماه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اهداف این همایش خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ مذهبی در سیره معصومین، تجلیل از محققان و پژوهشگران حوزه رضوی، ارتباطات و روابط حقوق متقابل خانواده در فرهنگ رضوی، مدیریت خانواده در فرهنگ رضوی، تربیت در فرهنگ رضوی و آسیب‌شناسی خانواده در فرهنگ رضوی از جمله اهداف این همایش به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: استان همدان جشنواره خانواده مطلوب از دیدگاه امام رضا(ع) را بر عهده دارد که پس از معرفی عنوان پژوهشی این همایش، فراخوان مقالات به سراسر کشور ارسال شد.

بیات با بیان اینکه فرصت ارسال مقالات 27 مردادماه بوده است، اظهار کرد: در پایان مهلت ارسال مقالات، هفت مقاله برای ارائه در همایش و 35 مقاله برای چاپ در کتابی انتخاب شدند.

وی در پایان با بیان اینکه همه ادارات به سهم خود در این جشنواره و دهه کرامت همکاری داشتند، اضافه کرد: در دهه کرامت 176 برنامه با همکاری ادارات و سازمان‌های استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/89003/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول