اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد انجام شد

برگزاری کارگاه نقد 8 مقاله برتر همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) ‌

با برگزاری کارگاه نقد و بررسی، هشت مقاله برتر همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) برای رتبه‌بندی داوری شدند.

برگزاری کارگاه نقد 8 مقاله برتر همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا (ع) ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، بر‌اساس آنچه در فراخوان اعلام شده بود، هشت پژوهشگر برتر همایش برای رتبه‌بندی مقالات برگزیده در کارگروهی تخصصی مقالات خود را ارائه دادند تا داوران برای آخرین‌بار آثار برتر را قضاوت کنند.

براساس این گزارش؛ پنج داور استانی، سه ناظر و دو داور کشوری مقالات را بررسی کردند و در این کارگروه نیز داوران در دو گروه سه نفره، هشت مقاله ارائه شده را مورد داوری قرار دادند.

داور و دبیر علمی همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) استان با ارائه گزارشی از فرایند بررسی آثار این جشنواره، گفت: برای رعایت دقت و صحت نتیجه داوری 160 مقاله رسیده به همایش، تمامی مقالات کد‌گذاری شدند.

احمد مرجانی اظهار کرد: حدود یک سوم از مقاله‌های ارسالی به جشنواره ‌در مرحله نخست پذیرفته شدند.

وی با اشاره به سطح خوب و قابل قبول مقالات رسیده گفت: مقالات رسیده مورد ارزیابی 30 نفر از پژوهشگران دارای مدرک دکتری و دانشجوی دکتری، 85 محقق دارای مدرک کارشناسی‌ارشد و 35 پژوهشگر دارای مدرک کارشناسی ارائه شده و پنج نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی قرار گرفت.

وی درباره نحوه رتبه‌بندی مقالات ارائه‌ شده، گفت: قدرت بیان، تسلط بر موضوع، ایجاد انگیزه در مخاطب، رعایت زمان ارائه مقاله و چگونگی جمع‌بندی مطالب از جمله مواردی است که در رتبه‌بندی پژوهشگران لحاظ و اعمال می‌شود.

مرجانی اظهار کرد: همان‌گونه که پیش‌تر اعلام شده بود، پژوهشگران ملزم به حضور در این کارگاه و ارائه مقاله خود بوده و غیبت پژوهشگر نیز موجب تنزل رتبه وی خواهد شد.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول