اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید از مسئولان سازمان لیگ

ضیایی: امکانات فوتبال کشور نمایشی و دکوری است/خوشایند AFC واجب‌تر از سلامت بازیکنان

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: امکاناتی که در ورزشگاه‌ها تدارک دیده شده تنها برای بازدید ناظران ای‌اف‌سی است و کمتر از آن‌ها برای سلامت بازیکنان بهره‌گیری می‌شود.

ضیایی: امکانات فوتبال کشور نمایشی و دکوری است/خوشایند AFC واجب‌تر از سلامت بازیکنان

محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در بازی با ایران‌جوان بوشهر چهار بازیکن خود را برای هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از دست دادیم.

وی بازی خطرناک از سوی حریف و فشار گرما را از دلایل مصدومیت این چند بازیکن خود دانست و گفت: به گیجگاه یکی از بازیکنان ما آسیب وارد شد و لگن یکی از بازیکنان تیم هم شکست.

ضیایی افزود: وقتی دیدم چاره‌ای نیست و در برابر تیم ایرانجوان در آن گرمای کشنده 8 نفره می‌شویم، از هافبک وسط خود خواستم در زمین راه برود تا حریف با برنامه تاکتیکی فشار بیشتری بر تیم ما وارد نکند.

سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با فارس با انتقاد شدید از برنامه‌ریزی بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: چه دلیلی دارد که بازیکنان در این هوای گرم بوشهر در ساعت 3 بعد از ظهر به میدان بروند.

ضیایی در ادامه گفت: این گرمای کشنده سلامت جسمی بازیکنان هر تیمی را به خطر می‌اندازد که معلوم نبیست با چه هدفی و چرا و به چه دلیل این‌گونه برنامه‌ریزی می‌کنند.

این مربی کارکشته فوتبال کشور که سابقه مربی‌گری در رده‌های مختلف فوتبال را دارد، متذکر شد: چرا باید از امکاناتی که در ورزشگاه‌ها داریم مانند نور استفاده نکنیم و این امکانات را برای چه روزی می‌خواهیم.

ضیایی در همین خصوص بیان کرد: ورزشگاهی که امکانات کافی برای برگزاری بازی در ساعت‌های انتهایی روز را دارد چرا نباید از امکانات آن استفاده کرد و سؤال این است که آیا سلامت جوانان فوتبالیست برای آن‌ها ارزش و اهمیتی دارد یا خیر.

بازیکن اسبق تیم واشاش مجارستان و مربی کنونی نفت و گاز گچساران با بیان این‌که آیا امکانات فوتبال را تنها برای نشان دادن به ناظران و بازرسان ای‌اف‌سی می‌خواهیم، خاطرنشان کرد: امکانات فوتبال کشور چرا باید دکوری و نمایشی باشد تا فقط برای بازدید ناظران کنفدراسیون از آن‌ها استفاده شود و در فوتبال کاربردی نداشته باشد.

ضیایی از فدراسیون فوتبال خواست تا برای این معضل بزرگ فکری شود و در ادامه تصریح کرد: اگر بازیکنی در این هوای گرم و کشنده دچار مشکل شود چه کسی پاسخگو خواهد بود و به همین خاطر نسبت به وجود این معضل که ضعف در برنامه‌ریزی است باید فکری شود.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول