اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای آبپخش:

دیدگاه انحصارطلبانه ورزش را به نابودی می‌کشاند / شروع لیگ فوتبال آبپخش از هفته آینده

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای آبپخش گفت: در مقوله ورزش باید نگاهی برابر به تمامی ورزشکاران داشته باشیم و امکانات ورزشی را به‌صورت عادلانه در اختیار ورزشکاران قرار دهیم.

دیدگاه انحصارطلبانه ورزش را به نابودی می‌کشاند / شروع لیگ فوتبال آبپخش از هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی آبپخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پاسخگویی به دغدغه‌ها و مطالبات مردم باید شالوده و اساس کار مسئولان باشد و برنامه‌ریزی ایشان به نحوی انجام شود که پاسخگوی نیازهای مردم باشد.

وی افزود: برنامه‌ریزی مسئولان اجرایی باید به شکلی باشد که نیاز همه اقشار جامعه را پاسخ گوید و توجهی خاص به نیازهای 2 گروه سنی نوجوان و جوان که بیشترین دغدغه ایشان مسائل فرهنگی، ورزشی و هنری است را داشته باشند.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش در عرصه‌های مختلف عمران شهری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، مذهبی و ... نیازمند توسعه است و این مهم جز با تعامل و همکاری بیش از پیش مسئولان محقق نمی‌شود.

عباسی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته ورود جدی به مسائل ورزشی شهر داشته‌ایم و مشکلات ورزشکاران آبپخش در عرصه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را مورد پیگیری قرار داده‌ایم و هم‌اکنون در حال رایزنی جهت رفع آن‌ها هستیم.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات لیگ فوتبال آبپخش از دغدغه‌های مهم ورزشکاران آبپخش بود که در نشست‌های مختلفی که با این قشر داشتیم، تاکیدی فراوان به این موضوع داشتند و با پیگیری‌های شورای شهر و همکاری هیئت فوتبال از هفته گذشته آمادگی لازم برای برگزاری این مسابقات در آبپخش وجود داشت.

این مسئول اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان‌بندی هیئت فوتبال که به باشگاه‌های ورزشی آبپخش نیز اعلام می‌شود، مسابقات لیگ آبپخش از چهارشنبه هفته جاری شروع می‌شود.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در بحث تامین اعتبارات مالی ورزش چشم امید ورزشکاران به مدیریت ورزشی استان و شهرستان است که متاسفانه در سال‌های اخیر عملکردی بسیار ضعیف در منطقه آبپخش داشته‌اند.

عباسی با انتقاد از نگاه انحصار طلبانه به مقوله ورزش در استان بوشهر اظهار داشت: در مقوله ورزش باید نگاهی برابر به تمامی ورزشکاران داشته باشیم و امکانات ورزشی را به‌صورت عادلانه در اختیار همه ورزشکاران و ورزش‌دوستان قرار دهیم.

وی افزود: بی‌توجهی مسئولان ورزشی استان و شهرستان به ورزشکاران آبپخشی موضوعی است که در سال‌های اخیر به‌وضوح قابل مشاهده است و این موضوع به هیچ وجه برای ورزشکاران و شورای اسلامی آبپخش قابل قبول نیست.

عباسی گفت: تغییر رویکرد مسئولان ورزشی استان و شهرستان نسبت به ورزش آبپخش موضوع مهمی است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این امر باشیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: از اعضای شورای اسلامی آبپخش و مجموعه شهرداری که در تامین اعتبارات مالی مورد نیاز برای برگزاری مسابقات و همچنین کمک به تیم‌های ورزشی همکاری داشته‌اند، تشکر می‌کنم.

عباسی متذکر شد: توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی و هنری رویکرد اصلی شورای شهر است و با تمام توان در این عرصه حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/2452/م40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول