اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خبر داد

دریافت 100 ریال به ازای مصرف هر متر مکعب گاز از مشترکین

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از دریافت 100 ریال به ازای مصرف هر متر مکعب گاز به عنوان عوارض از مشترکین طبق قانون بودجه امسال خبر داد.

دریافت 100 ریال به ازای مصرف هر متر مکعب گاز از مشترکین

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محسن کهوند گفت: طبق بند 3-9 قانون بودجه سال جاری، 100 ریال به ازای هر متر مکعب گاز از مشترکین به عنوان عوارض برای احداث خطوط انتقال گاز به شهرها و روستاها و سایر بخش‌های زیرساختی صنعت گاز کشور و بخشی از آن نیز برای تأمین و استاندارد سازی گرمایش مدارس با اولویت روستایی دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این قانون از تاریخ اول تیرماه اجرایی شده، پیرامون چهار ماهه اول سال جاری نیز گفت: هنوز در مورد اینکه این قانون عطف به ماسبق خواهد شد یا خیر تصمیم‌گیری نشده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی یادآور شد: این قانون در خصوص سی.ان .جی نیز از اول مرداد ماه اجرایی شده است.

کهوند با اشاره به نحوه اعمال این عوارض در قبوض گاز، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این قانون از اول تیر ماه باید در قبوض گاز اعمال می‌شد، بنابراین در صدور قبوض بعد از این تاریخ ممکن است در قسمت بدهی گذشته قبوض گاز مشترکین بخشی از مبلغ مربوطه به تعدیل اعمال همین قانون باشد که در این قسمت از قبوض عمل شده است و پس از این قسمتی در قبوض گاز مشترکین مشخص شده است تحت عنوان «عوارض گازرسانی به شهر و روستا» که مربوط به اعمال همین قانون است یعنی به ازای هر متر مکعب گاز مصرفی مبلغ 100 ریال در این قسمت از قبوض گاز مشترکین اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/87002/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول