اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک اتوبوس صورت گرفت

کشف گازوئیل قاچاق در قیروکارزین

در بازرسی ماموران انتظامی قیروکارزین استان فارس از یک اتوبوس یک‌هزار و 800 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

کشف گازوئیل قاچاق در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی قیروکارزین اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند یک اتوبوس در یکی از جاده‌های قیروکارزین در حال حرکت بوده و حامل سوخت قاچاق است.

سرهنگ سعید ابوالحسنی تصریح کرد: بلافاصله ماموران با کنترل جاده‌های مواصلاتی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن یک‌هزار و 800 لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی افزود: تحقیقات بیشتر در این مورد همچنان ادامه دارد.

داماد قاتل در دام پلیس کازرون

دامادی که در پی اختلاف خانوادگی دو خواهر زن خود را به وسیله اسلحه کلاش به قتل رسانده بود، در شهرستان کازرون استان فارس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کازرون در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله‌های شهر کنارتخته بلافاصله ماموران انتظامی بخش کنارتخته به همراه اکیپی از کارآگاهان جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی این شهرستان در معیت پزشکی قانونی و بازپرس ویژه قتل به محل عزیمت کردند.

حسین سروقد افزود: با بررسی‌های به عمل آمده از محل حادثه مشخص شد، دو خواهر در اتاق استراحت خود بر اثر اصابت چند گلوله به قتل رسیده که با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با توجه به اینکه قتل هیچ‌گونه سرنخی نداشت، نظر ماموران به خانواده مقتول معطوف شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی و جمع‌آوری مدارک، ادله و شواهد، به یکی از برادران مقتول و داماد خانواده مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی آنان را دستگیر کردند.

سروقد گفت: در تحقیقات انجام شده داماد خانواده به‌صراحت به قتل دو تن از خواهران همسرش به انگیزه اختلاف خانوادگی، با همدستی برادر همسرش و شخصی دیگر اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان خاطرنشان کرد: با دستگیری همدست قاتل، متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول