اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شادگان خبر داد

رفع مشکل ترکیدگی خطوط انتقال گاز شادگان

معاون فرماندار شادگان از رفع مشکل ترکیدگی خطوط انتقال گاز جاده شادگان ماهشهر خبر داد و گفت: گاز منازل و اداره‌های این شهرستان تا یک‌ساعت دیگر برقرار می‌شود.

رفع مشکل ترکیدگی خطوط انتقال گاز شادگان

نعمت‌الله آلبوغبیش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به اینکه صبح روز گذشته خطوط انتقال گاز در جاده شادگان ماهشهر دچار ترکیدگی و نشتی شده بود بلافاصله در راستای رفع این مشکل برآمدیم و نیروهای لازم را به محل حادثه اعزام کردیم.

وی با تقدیر از تلاش نیروهای تعمیراتی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه تا صبح امروز مشکل رفع شد و دیگر نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: طی تماسی که نیم ساعت پیش با رئیس اداره گاز شهرستان داشتم عنوان شد که تا یک‌ساعت دیگر گاز همه مناطق شهری که به دلیل حادثه روز گذشته قطع شده بود مجددا برقرار و وصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه شهروندان بابت مشکل پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم با تعامل مضاعف آنها بتوانیم بر سایر مشکلات نیز به آسانی چیره شویم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول