اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بهره‏‌برداری شرکت گاز استان سمنان خبر داد

اجرای طرح نصب پلاک شناسایی کنتور گاز در مسکن مهر سمنان

معاون امور بهره‌‏برداری شرکت گاز استان سمنان از اجرای طرح نصب پلاک شناسایی کنتور گاز در مسکن مهر شهرستان سمنان به منظور ایجاد سرعت در تشخیص کنتور مشترکان گاز طبیعی در محل‏‌های پرتراکم خبر داد.

اجرای طرح نصب پلاک شناسایی کنتور گاز در مسکن مهر سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان، علیرضا شریفی‏‌نژاد امروز در تشریح این طرح گفت: با توجه به تراکم بالای ساخت و ساز در مسکن مهر و اجرای لوله‏‌کشی داخلی واحدها به صورت توکار و عدم امکان تشخیص و مسیریابی کنتورهای منصوبه در مواقع قطع و وصل اضطراری گاز مشترکان، این طرح در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: همچنین به منظور جلوگیری از خطای سهوی کنتورخوانان در زمان قرائت کنتور و توزیع صحیح قبوض، طرحی در شورای نظام مشارکت شرکت گاز استان سمنان به تصویب رسید که با اجرای آن علاوه بر رفع موانع و مشکلات به تسهیل امور یاد شده و رضایت مشترکان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

شریفی‏‌نژاد افزود: در متن پلاک‌‏های مذکور که در پایین هر کنتور نصب می‏‌شود، شماره اشتراک، شماره طبقه و شماره واحد درج می‏‌شود.

معاون امور بهره‌‏برداری شرکت گاز استان سمنان افزود: از این طریق، ضمن ایجاد تسهیل در مراجعات مأموران پست امداد و کنتورخوان از بروز مشکلات مرتبط نیز جلوگیری به عمل می‌‏آید.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول