اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهم بهره‌مندی روستاییان از گاز طبیعی افزایش می‌یابد

بهره‌مندی 1053 روستا با 255 هزار مصرف‌کننده گاز در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون یک هزار و 53 روستای استان با 76 درصد خانوار روستایی با 255 هزار مصرف کننده تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

بهره‌مندی 1053 روستا با 255 هزار مصرف‌کننده گاز در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی الله دینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون یک هزار و 53 روستای استان با 76 درصد خانوار روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند که با در نظر گرفتن حجم قابل توجه روستاهای در دست اجرا، سهم بهره‌مندی روستاییان استان آذربایجان‌شرقی از گاز طبیعی افزایش می‌یابد.

وی عملکرد گازرسانی به روستاهای استان را قابل قبول ارزیابی و تصریح کرد: خدمت‌رسانی در حوزه گاز استان با تلاش روزافزون کارکنان خدوم شرکت گاز تداوم داشته و انشاءالله با اتمام پروژه‌های در دست اجرا شامل 245 روستا و 152 روستای در دست طراحی، در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر بهره‌مندی روستاییان استان از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

دینی اظهار کرد: روستاهای پرجمعیت استان بر اساس برنامه زمانبندی و اعتبارات تخصیص یافته در این بخش با وجود موقعیت‌های کوهستانی و صعب‌العبور برخی روستاها با مدنظر قرار دادن تعداد خانوار تحت پوشش، از نعمت الهی گاز بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 255 هزار و 630 مصرف کننده روستایی در استان با اجرای 7 هزار و 942 کیلومتر شبکه گازرسانی، تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

دینی اظهار کرد: در سال جاری تاکنون 86 قرارداد اجرایی و خدماتی در حوزه گاز استان منعقد گردیده است.

وی افزود: در حال حاضر برای این پروژه‌ها هزینه‌ای بالغ بر 615 هزار و 798 میلیون ریال برآورد شده که تعدادی از این پروژه‌ها در دست اجرا بوده و به زودی عملیات اجرایی سایر پروژه‌ها نیز آغاز خواهد شد.

دینی اضافه کرد: بیشترین حجم قراردادهای منعقده در زمینه گازرسانی به روستاهای محروم استان بوده و پروژه‌های صنعتی منعقد شده است.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول