اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی آبادان:

برنامه‌های هفته گردشگری در باغ موزه آبادان برگزار می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان گفت: برنامه‌های گرامی‌داشت هفته گردشگری در باغ موزه این شهرستان برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته گردشگری در باغ موزه آبادان برگزار می‌شود

شمس‌‌الدین نوربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: به مناسب هفته گردشگری برنامه‌های مختلفی در این شهرستان مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

وی افزود: برپایی جشنواره غذاهای سنتی و محلی یکی از این برنامه‌هاست که با همکاری منطقه آزاد اروند قرار است در این هفته برگزار شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان ادامه داد: در این جشنواره انواع غذاهای بومی و محلی منطقه در معرض دید عموم قرار داده خواهد شد.

نوربخش تصریح‌کرد: این جشنواره با حضور بانوان شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار و هدف از آن نیز آشنایی هر چه بیشتر با غذاهای محلی است.

وی اضافه‌کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته گردشگری در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در آبادان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان خاطرنشان‌کرد: سعی شده است تا همه برنامه‌های این مناسبت در باغ موزه آبادان برگزار شود.

نوربخش افزود: در جریان برگزاری این برنامه‌ها مسابقاتی نیز برای کودکان برگزار و قرار است در آن جوایزی نیز به شرکت‌کنندگان اهدا شود.

وی تصریح‌کرد: همچنین قرار است در جریان برگزاری این مراسم نیز موسیقی سنتی نیز برای حاضران اجرا تا بازدیدکنندگان هرچه  بیشتر با موسیقی ایرانی آشنا شوند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان خاطرنشان‌کرد: به مناسبت هفته گردشگری بازدید از موزه‌ و اماکن تاریخی و فرهنگی آبادان و خرمشهر نیز رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/72008/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول