اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان خبر داد

نواختن زنگ گردشگری در مدارس گلستان / تخفیف 30 درصدی هتل‎ها در گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از نواختن زنگ گردشگری در مدارس سراسر استان و تخفیف 30 درصدی هتل‎ها در هفته گردشگری در سطح استان خبر داد.

نواختن زنگ گردشگری در مدارس گلستان / تخفیف 30 درصدی هتل‎ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی در مراسم گلباران گلزار شهدای استان گلستان در نخستین روز از هفته گردشگری با حضور مدیرکل و کارمندان اداره کل و نمایندگان صنفی تشکل‎های فعال در عرصه گردشگری با تاکید بر ادامه راه شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس و تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس بر تجدید بیعت با یاد و آرمان‎های شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‎های ویژه هفته گردشگری در این استان به اجرا در می‎آید.

وی تصریح کرد: این برنامه‎ها شامل برگزاری تور رایگان استان‌گردی ویژه ایتام، حضور کارکنان اداره کل در نماز باشکوه جمعه و سخنرانی در خصوص گردشگری، غبارروبی گلزار شهدا و استقبال از مسافران در مبادی ورودی استان، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در محور ناهارخوران گرگان و نصب پلاکارد و بنر تبریک هفته گردشگری توسط تاسیسات گردشگری استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان همچنین به نواختن زنگ گردشگری در مدارس سراسر استان و تخفیف 30 درصدی هتل‎ها و تخفیف 50 درصدی مهمانپذیرداران استان در هفته گردشگری اشاره کرد.

عباسی ادامه داد: افتتاح متمرکز 12 پروژه گردشگری در استان و اجرای تورهای داخلی توسط دفاتر خدمات مسافرتی، برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس و اهدای جوایز به برگزیدگان و ارسال پیام تبریک هفته گردشگری در قالب کارت پستال از دیگر برنامه‎های هفته گردشگری است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول