اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

اصحاب رسانه بازوان آتش نشانی در ارتقای فرهنگ عمومی هستند

سرپرست شهرداری شادگان گفت: اصحاب رسانه تکیه و بازوان آتش نشانی در ارتقای فرهنگ عمومی هستند

اصحاب رسانه بازوان آتش نشانی در ارتقای فرهنگ عمومی هستند

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان به مناسبت روز آتش نشان اظهار کرد: هر حرکتی در آتش نشانی نیاز به فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ عمومی شهروندان دارد و اصحاب رسانه در این میان نقش بسیار موثر و تاثیرگذاری ایفا می‌کنند به طوری‌ که می‌توان گفت اصحاب رسانه تکیه و بازوان آتش نشانی در ارتقای فرهنگ عمومی هستند.

وی اضافه کرد: سختی کار آتش نشانی بر کسی پوشیده نیست، چنانچه قانونگذار نیز برای این قشر پرتلاش و ایثارگر طول خدمت کمتری را نسبت به دیگر مشاغل در نظر گرفته است.

سرپرست شهرداری شادگان با اشاره به سختی کار آتش نشانان و فداکاری آنها تصریح کرد: آتش نشان‌ها تنها کارمندانی بوده که در عین برابری و مساوات در حقوق مادی با دیگر کارمندان دولت، با خطرات و مشکلات جانی زیادی روبه رو هستند.

وی ادامه داد: کسانی که وارد این حرفه می‌شوند جان خود را برای نجات انسان‌ها کف دستشان می‌گذارند که با مادیات قابل قیاس نیست.

مزبانی‌پور با آرزوی توفیق برای آتش نشانان در انجام خدماتی بهتر، اظهار امیدواری کرد که آتش نشانان بتوانند با انرژی مضاعف به امور محوله بپردازند.

وی در ادامه گفت: به‌مناسبت این روز در شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای چون رژه خودرو و نیروهای آتش نشانی، تقدیر از پرسنل و کارکنان، اجرای مانور و ... در حال برگزار است.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول