اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مالی و اداری سازمان آتش‌نشانی اصفهان:

540 نفر در آتش‌نشانی اصفهان فعالیت می‌کنند

معاون مالی و اداری سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فعالیت 540 نفر در آتش‌نشانی اصفهان خبر داد.

540 نفر در آتش‌نشانی اصفهان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا ابطحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی این سازمان، اظهار کرد: تغییر مکان ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی در دستورکار این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه حجم فعالیت بالای و مراجعه بسیار افراد به این ستاد از مهم‌ترین دلایل تغییر مکان این ستاد محسوب می‌شود، اضافه کرد: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان در آینده‌ای نزدیک به ایستگاه آتش‌نشانی شماره 12 واقع در میدان صفه منتقل می‌شود.

معاون مالی و اداری سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی عملیات احداث مکان در نظر گرفته شده برای این ستاد، تصریح کرد: در حال حاضر 80 درصد از اقدامات و عملیات عمرانی این پروژه انجام شده است و مکان جدید ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تا اواسط آبان ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه همچنین امسال یک دستگاه خودروی نجات به ارزش شش میلیارد ریال خریداری شده است، ادامه داد: یک دستگاه جرثقیل به ارزش 10 میلیارد و 800 میلیون ریال به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان خریداری شده است.

ابطحی با اشاره به تعداد نیرو‌های آتش‌نشانی اصفهان، اذعان کرد: در حال حاضر 540 نفر در آتش‌نشانی اصفهان فعالیت می‌کنند و آتش‌نشانی پس از برگزاری آزمون‌های علمی و کتبی نسبت به استخدام نیرو‌های آتش‌نشان اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار آتش‌نشان داوطلب در اصفهان وجود دارد، افزود: در سال گذشته چهار هزار و 71 نفر و امسال نیز یک‌هزار و 659 نفر آتش‌نشان داوطلب در این سازمان جذب شده‌اند.

معاون مالی و اداری سازمان آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در پایان با اشاره به برگزاری مانور‌های ایمنی در ایستگاه‌های آتش‌نشانی، بیان داشت: ساعت 19 امشب مانور‌هایی به مناسبت روز آتش‌نشان در ایستگاه‌های شماره یک، پنج، 6، هفت، 13 و 15 آتش‌نشانی اصفهان برگزار می‌شود و تمام مردم می‌توانند در این مانور‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/63004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول