اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

اردبیل به شکل استاندارد به 8 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد

شهردار اردبیل گفت: بر اساس استانداردهای ملی و جهانی اردبیل به 8 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد.

اردبیل به شکل استاندارد به 8 ایستگاه آتش‌نشانی نیاز دارد

صدیف بدری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شهر اردبیل بر اساس استانداردهای ملی و جهانی با توجه به جمعیت بالای 500 هزار نفر به هشت ایستگاه آتش‌نشانی و در حد ایده‌آل به 10 ایستگاه نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود نصفی از این ایستگاه‌ها در شهر اردبیل موجود است.

شهردار اردبیل یادآور شد: البته ایستگاه پنجم در منطقه آرازعلی اردبیل مراحل تجهیز و آسفالت حیاط را سپری می‌کند و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بدری از صدور مجوز شورا برای انتخاب پیمانکار برای ساخت ایستگاه ششم آتش‌نشانی در شهرک کوثر خبر داد و گفت: ما نقشه اجرایی را آماده کردیم و قرار است پیمانکار در این زمینه تعیین و عقد قرار‌داد شود تا سال آینده بتوانیم ششمین ایستگاه را افتتاح و به استانداردها نزدیک شویم.

زمین 38 هکتاری آهن‌فروشان را با قیمت نازل خریداری کردیم

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تعیین  تکلیف شهرک‌های داخل شهر نیز اظهار داشت: ما اگر این معابر را از تعاونی‌های مسکن مهر و صاحبان شهرک‌ها تحویل نگرفته و نسبت به تعیین تکلیف و آسفالت آن اقدام نکنیم نارضایتی‌ها به مانند شهرک نادری بروز پیدا می‌کند.

شهردار اردبیل تاکید کرد: ما به تدریج این شهرک‌ها را تحویل می‌گیریم و با برنامه‌ریزی و تجربه مثبتی که از شهرک دادگستری کسب کردیم سعی داریم تنها آسفالت معابر شهرک‌ها را انجام دهیم.

بدری افزود: اخیراً با توافق شهرداری و راه و شهرسازی استان اردبیل آسفالت معابر شهرک‌های کوثر، شام اسبی، پیله سحران و میراشرف به ما تحویل داده شده است و قرار است با بکارگیری اکیپ‌های عمران بتوانیم در این مناطق و شهرک‌ها کار تعهد شده را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه یک میلیارد تومان پول تحویل گرفتیم که برای تهیه قیر و آسفالت مورد نیاز هزینه شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: قرار شده است مابقی مبلغ مورد نیاز را ادارات مربوطه در 2 قسط برای ما پرداخت کنند تا عملیات آسفالت‌ریزی به تدریج و مرحله به مرحله انجام شود.

بدری گفت: این قرار داد با راه و شهرسازی برای ما عایداتی را به همراه داشته است به طوری که ما در سایه این قرار داد موفق شدیم 38 هکتار زمین آهن‌فروشان را با قیمت نازل یک‌هزار و 250 تومان خریداری کنیم که رقم واقعی آن 12 هزار تومان به ازای هر متر‌مربع است.

وی عنوان کرد‌: امیدواریم در آینده با تحویل گرفتن سایر شهرک‌ها نظیر نادری راه و ترابری، استانداری و ... بتوانیم به معابر سرو سامان بدهیم.

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: البته در کنار آن شهرداری مکلف شده در آینده در امر توسعه فضای سبز نیز ورود پیدا کند اما در حال حاضر قرار نیست همه کارهای بر زمین مانده شهرک‌ها تحویل شهرداری شده و شهرداری در این زمینه پاسخگو باشد.

انتهای پیام/62007/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول