اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

پیروزی ایران در دفاع مقدس در سطوح بین‌المللی تاثیرگذار بوده است

فرمانده سپاه دشتستان گفت: پیروزی ایران در دفاع مقدس در سطوح بین‌المللی تاثیرگذار بوده است.

پیروزی ایران در دفاع مقدس در سطوح بین‌المللی تاثیرگذار بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی شامگاه جمعه در جمع بسیجیان و رزمندگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که تمام هستی خود را فدای عزت و شرافت این سرزمین کردند و وظیفه همه ایرانیان است که این فداکاری‌ها را هر ساله گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه این بیداری اسلامی که در دنیا اتفاق افتاده است ریشه در هشت سال دفاع مقدس دارد، خاطر نشان ساخت: ما در این هشت سال به تمام دنیا به ویژه استکبار جهانی ثابت کردیم که با ایستادگی و ایمان به خداوند متعال می‌توان همه مشکلات را پشت سر گذاشت و در حقیقت همین تفکر بود که باعث شد انقلاب اسلامی ایران در دنیا شاخص و الگویی برای دیگر انقلاب‌ها شود.

عالی ابراز داشت: روز به روز شاهد اقتدار و عزتمندی بیشتر نظام اسلامی در سطح بین‌المللی هستیم و رشادت رزمندگان در این موفقیت‌ها تاثیرگذار بوده است.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به تأثیرگذاری پیروزی ایران در دفاع مقدس در سطوح بین‌المللی تصریح کرد: مردم دنیا با مشاهده پیروزی امت مسلمان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدند که آنها نیز می‌توانند علیه ظلم و ستم در دنیا قیام کرده و موجودیت خود را حفظ کنند.

وی متذکر شد: به دنبال آشنایی مردم با ابعاد دفاع مقدس و درک ایشان از این موضوع قیام‌های متعدد مردمی نیز با رویکرد و ماهیت اسلامی و با هدف مقابله و ایستادگی در مقابل تهاجم همه‌جانبه فرهنگ ضد انسانی استکبار جهانی در جوامع مختلف انسانی به وجود آمد.

عالی در پایان اذعان داشت: باید نسبت به حفظ ارزش‌ها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول