اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهرستان جم گشایش یافت

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهرستان جم گشایش یافت.

نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس در شهرستان جم گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، امام جمعه شهرستان جم شامگاه جمعه در این آیین اظهار داشت: ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران طی هشت سال دائماً حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام بود.

حجت‌الاسلام محمد گنجی عنوان کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی و کشور ما پایدار، امن و دارای شکوه و عظمت است مدیون خون شهداء جنگ تحمیلی است و اگر امروزه در کشورهای مختلف موج بیداری اسلامی را مشاهده می‌کنیم این بیداری نشات گرفته از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

فرماندار شهرستان جم نیز در این آیین با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب و ایستادگی در مقابل استکبار اطاعت از ولی فقیه و حضور همه جانبه مردم در عرصه‌های مختلف است گفت: امروز تمام توجه دشمنان به سمت ارزش‌هائی است که ما را در دوران جنگ تحمیلی به موفقیت رسانده بود و ما باید این ارزش‌ها را به نسل جدید منتقل کنیم تا انقلاب اسلامی از گزند دشمنان مصون بماند.

عبدالرسول زارع ابراز داشت: تکریم رزمندگان و بزرگداشت یاد و نام شهدا و جانبازان باید مورد تاکید بیشتری قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس اذعان داشت: نقش بسیج و بسیجیان در موفقیت‌های نظام اسلامی بی‌نظیر است.

عبدالرضا ریزی این شکوه و عظمت و در صحنه بودن بسیجیان را مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: حضور جوانان در پایگاه‌های بسیج نشان از پیروی از ولایت مطلقه فقیه و رهبری است.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول