اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خبر داد

مشارکت 500 دانش‌آموز در اردوهای هجرت خدابنده

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: 500 دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان خدابنده شرکت کردند.

مشارکت 500 دانش‌آموز در اردوهای هجرت خدابنده

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اردوهای طرح هجرت 3 برادران و خواهران بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان در طول تابستان به فعالیت‌های مختلف پرداختند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای طرح هجرت از ابتدای تابستان امسال آغاز شد، تصریح کرد: این طرح تا پایان تابستان ادامه داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه 500 دانش‌آموز در اردوهای طرح هجرت شهرستان خدابنده شرکت کردند، افزود: در طول این مدت 80 مدرسه مرمت و بازسازی شده است.

وی به فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزان در این اردوها اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان به رنگ‌آمیزی دیوار و نیمکت پرداختند.

ابراهیمی خط‌کشی زمین ورزش حیاط مدارس را از دیگر فعالیت‌های دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: زیباسازی مدارس، جوشکاری و بهسازی میز و نیمکت، سازماندهی کتابخانه‌های مدارس، نمازخانه و ... از اقدامات دانش‌آموزان بسیجی در این اردوها بوده است.

وی به اهداف برگزاری اردوهای طرح هجرت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این اردوها است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، اشاعه کار و تلاش گروهی و... از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

وی تمرین کار جمعی و حرفه آموزی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح دانست و افزود: همچنین برگزاری برنامه‌های مختلف در این طرح به هزینه‌های دولت کمک می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت به فعالیت‌های فرهنگی مختلفی پرداختند، گفت: برگزاری نماز جماعت، قناعت و پیشگیری از اسراف از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت 3 به برنامه‌های مختلفی در مناطق محروم و فاقد امکانات پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده اذعان داشت: بسیج سازندگی در راستای منویات مقام معظم رهبری فعالیت‌های مختلفی را در حوزه جهاد اقتصادی با در نظر گرفتن شعار حماسه اقتصادی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول