اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان:

80 درصد راه‌های روستایی زنجان آسفالت است

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان گفت: 80 درصد راه‌های روستایی زنجان آسفالت شده است.

80 درصد راه‌های روستایی زنجان آسفالت است

مسعود بیات‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر راه‌های بسیاری از روستاهای شهرستان زنجان آسفالت شده است.

وی به وضعیت فعلی راه‌های روستایی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: میانگین راه‌های آسفالت روستایی در شهرستان زنجان نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء یافته است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته میانگین راه‌های روستایی شهرستان زنجان نسبت به نُرم استانی پایین‌تر بود، افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در این راستا صورت گرفته است.

وی وضعیت فعلی راه‌های روستایی زنجان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به توسعه مناسب راه‌های آسفالت روستایی از نُرم استانی بالاتر هستیم.

بیات‌منش با بیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی زنجان از میانگین کشوری نیز بالاتر است، یادآور شد: میانگین راه‌های آسفالته در سطح کشور 60 درصد است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان به طرح کشوری در مورد آسفالت کردن راه‌های روستایی بالای 50 خانوار اشاره کرد و گفت: طی سال‌های اخیر این طرح در کشور اجرایی شد.

وی با بیان اینکه استان و شهرستان زنجان در اجرای این طرح در کشور بسیار مناسب عمل کرده است، افزود: شهرستان زنجان با اجرای این طرح موفق به افزایش شاخص‌های راه‌های آسفالته خود شد.

بیات‌منش با اشاره به اجرای مناسب طرح آسفالته کردن راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در زنجان، اظهار داشت: میانگین راه‌های آسفالته شهرستان به صورت میانگین در سال‌های قبل از اجرای طرح 50 درصد بوده است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان با بیان اینکه شهرستان زنجان با اجرای این طرح توانست گام موفقی در این راستا بردارد، افزود: با تلاش‌های انجام شده موفق به افزایش وضعیت آسفالت راه‌های روستایی شدیم.

وی از اتمام آسفالت همه روستاهای بخش قره‌پشتلوی زنجان به خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر همه روستاهای بخش قره پشتلوی زنجان آسفالت شده‌اند.

بیات‌منش همچنین به بخش زنجانرود اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش نیز همه روستاها دارای آسفالت هستند و توسعه خوبی در این راستا صورت گرفته است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان ضمن تاکید بر انجام روند توسعه راه‌های آسفالته در زنجان، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری نیز این اقدامات مستمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه میزان راههای آسفالت شده روستایی زنجان از بسیاری از استان‌های موفق کشور نیز بالاتر است، افزود: قزوین تنها موفق به آسفالت 55 درصد از راه‌های روستایی خود شده است.

بیات‌منش نگهداری از راه‌های موجود را مهم برشمرد و تاکید کرد: راه‌های موجود در سطح کشور و استان از سرمایه‌های گران‌بهای ملی محسوب می‌شوند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان زنجان صرف هزینه برای نگهداری از راه‌های زنجان را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: نگهداری از سرمایه‌های موجود در سطح استان و شهرستان بسیار اهمیت دارد.

وی نگهداری راه‌های استان و شهرستان را امری توجیه‌پذیر از لحاظ اقتصادی دانست و تاکید کرد: با توجه به منابع محدود نمی‌توان انتظار توسعه و ساخت داشت و باید نسبت به نگهداری راه‌های موجود اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول