اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر عابدینی:

نتایج داماش در لیگ برتر رضایت‌بخش است/بازی سخت داماش در مقابل راه‌آهن

مدیر عامل تیم فوتبال داماش گیلان با ابراز رضایت از نتایج این تیم در 10 هفته گذشته لیگ برتر، گفت: روزهای خوب و آینده روشنی را برای سرمربی جوان داماش پیش‌بینی می‌کنم.

نتایج داماش در لیگ برتر رضایت‌بخش است/بازی سخت داماش در مقابل راه‌آهن

امیر عابدینی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شرایط تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: با بحرانی که با آن مواجه شدیم هر تیم دیگری اگر بود بازیکنانش در پایان فصل از این تیم می‌رفتند و حداقل اینکه برای فصل بعدی با آن تیم تمدید نمی‌کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان داماش گیلان با اینکه مطالباتی از گذشته داشتند در این تیم ماندند و با ما ادامه دادند.

مدیر عامل داماش گیلان با بیان اینکه سرمربی و کادر فنی داماش پس از سال‌ها حضور در این تیم شرایط داماش را به خوبی می‌شناسند و درک می‌کنند، گفت: کادر فنی و سرمربی جوان ما ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان برقرار کرده‌اند و این موجب شده تا بازیکنان در این تیم احساس آرامش کنند و این مسئله بسیاری به ما کمک می‌کند.

وی افزود: تاکنون تیم ما در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و میانگین 1.4 امتیاز برای هر بازی عملکردی قابل قبول است.

عابدینی با اشاره به جوان‌گرایی صورت گرفته در باشگاه داماش گیلان تصریح کرد: بازیکنی مانند علیرضا جهانبخش را از گذشته در همین باشگاه پرورش دادیم و برای انتقال او به لیگ هلند تنها بازیکن سال گذشته فوتبال کشور از داماش بود و امسال نیز به بازیکنان جوانی مانند روح‌الله سیف‌الهی و مسعود حسن‌زاده و ... میدان داده‌ایم.

وی اضافه کرد: ما در نقل و انتقال‌ها تنها چند بازیکن جوان گرفتیم و در کنار آن مهره‌های خود را حفظ کردیم.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان برقراری ارتباط عاطفی قوی با بازیکنان و مجموعه تیم را موجب مدیریتی ثمربخش و نتیجه‌بخش دانست و تصریح کرد: اکنون در رشت هواداران و مسئولان به طور جدی پشت تیم داماش ایستاده‌اند و از آن حمایت می‌کنند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد سرمربی داماش، خاطرنشان کرد: افشین ناظمی با سعه صدر کار می‌کند و بنده روزهای خوبی را برای او در آینده پیش‌بینی می‌کنم.

عابدینی درباره بازی امروز داماش و راه‌آهن یادآور شد: راه‌آهن تیم خوبی است و با توجه به شرایطش در جدول به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و ما نیز شرایط روحی بسیار خوبی داریم و قطعاً برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و از این رو بازی سختی را برای این دیدار پیش‌بینی می‌کنم.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول