اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح دو پروژه راهسازی

طول راه‌های آسفالته شهرستان دیواندره به 350 کیلومتر افزایش می‌یابد

فرماندار دیواندره گفت: دو با پروژه آسفالت راه روستایی در دیواندره در حال انجام است که با بهره‌برداری از این دو پروژه، مجموع طول راه‌های آسفالته روستایی دیواندره به 350 کیلومتر افزایش می‌یابد.

طول راه‌های آسفالته شهرستان دیواندره به 350 کیلومتر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، سعدی نقشبندی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه راه روستایی وزیر به شکربلاغ اظهار کرد: تا پایان مهرماه جاری 8 روستای دیواندره از راه ارتباطی آسفالته برخوردار خواهند شد.

فرماندار دیواندره تصریح کرد: تا پایان مهر ماه تعداد 8 روستای دهستان قراطوره بخش مرکزی شهرستان از نعمت راه ارتباطی آسفالت برخوردار خواهند شد.

نقشبندی گفت: این پروژه به طول 14 کیلومتر از روستای وزیر شروع و به روستای شکربلاغ منتهی خواهد شد که روستاهای جقلو، قشلاق سفید و قسکه نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: پروژه بعدی که در دست اجرا است محور روستای گادمه‌گتر به قلعه کهنه پاپاله است که روستاهای آخکند، آب باریک، قره‌گل و قلعه کهنه پاپاله را شامل می‌شود.

فرماندار شهرستان دیواندره اضافه کرد: با اتمام این دو پروژه و لحاظ نمودن دو پروژه دیگر به بهره‌برداری رسیده در سال جاری، 40 کیلومتر به جاده‌های آسفالته روستایی این شهرستان اضافه خواهد شد.

وی آسفالت نمودن راه ارتباطی روستاها را با اهمیت و یکی از زیربناهای توسعه روستا خواند و افزود: از مجموع 823 کیلومتری راه ارتباطی روستایی شهرستان، تاکنون 320 کیلومتر آن آسفالت شده است.

نقشبندی در پایان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این دو پروژه، مجموع طول راه‌های آسفالته روستایی دیواندره به 350 کیلومتر خواهد رسید که بالغ بر 42 درصد کل راه‌های روستایی شهرستان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/79001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول