اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

همگرایی خانه و مدرسه تربیت متعالی را رقم می‌زند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همگرایی خانه و مدرسه که شعار امسال بهار تعلیم و تربیت است به یقین می‌تواند بسترساز شایسته و تحولی برای نظام تربیتی و آموزشی نسل آینده باشد.

همگرایی خانه و مدرسه تربیت متعالی را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش در اردبیل اظهار داشت: کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی با تدوین برنامه سالانه ادارات و مدارس محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: با اهتمام مدیران، معلمان و اولیای دانش‌آموزان برای تحقق شعار ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه و اجرای سیاست‌های وزارت متبوع و استان لازم است که برنامه عملیاتی از سطوح اداره کل تا مدرسه تدوین و اجرا شود.

محمودزاده با تشکر و قدردانی از کلیه همکاران در اداره کل و نواحی و مناطق، مدیران و عوامل اجرایی مدرسه که به خوبی جشن شکوفه‌ها و مراسم بازگشایی مدارس را در اول مهر انجام دادند، از معاونت‌ها و ادارات مستقل اداره کل خواست نظارت بر برنامه‌های آموزشی به ویژه پرورشی باید در کلیه مدارس دولتی، غیر دولتی و خاص به طور یکسان انجام شود.

این مسئول اجرای دو مرحله مانور بازگشایی مدارس را در آغاز مهر روان و آرام که مورد توجه نمایندگان وزارت نیز بود، عامل موفقیت در طول سال تحصیلی عنوان کرد و بر اجرای منظم برنامه‌ها با زمانبندی مشخص تأکید کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در طول سال تحصیلی بیش از 100 عنوان برنامه را در بخش‌های آموزشی، پرورشی، تربیتی و همچنین ارتقای شاخص‌های سلامتی و تربیت بدنی جوانان و نوجوانان تدارک دیدیم تا بتوانیم نسل آینده را به بهترین شکل در مسیر عزتمندی و شکوفایی حرکت دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: ما همچنان یقین داریم که نظام تعلیم و تربیت ما کارآمدترین و نظام‌مندترین مجموعه تربیتی، پرورشی و فرهنگی است که می‌تواند در ابعاد مختلف حرکت‌های واقعی را انسجام داده و به سمت جلو سوق بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دستورات جلسه شامل تدوین برنامه‌های سال تحصیلی توسط معاونت‌ها و ادارات مستقل، درخواست مجوز تشکیل جلسه برای کارشناسان دوره ابتدایی نواحی و مناطق، تشکیل جلسه توجیهی برای معاونان پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق در هفته آخر مهر ماه، طرح بخشنامه «تعمیق فرهنگ نماز» و برنامه‌های مدارس قرآنی فوق برنامه‌ای استان بود که پس از تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/62003/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول