اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

ارتقای علمی و تربیت دینی با هم‌گرایی خانه و مدرسه الگوی حرکت ماست

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ارتقای علمی و تربیت دینی با هم‌گرایی خانه و مدرسه الگوی حرکت ما می‌باشد.

ارتقای علمی و تربیت دینی با هم‌گرایی خانه و مدرسه الگوی حرکت ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در بازدید از مدارس هوشمند‌سازی شده شهر هشتجین در مدرسه مکتب‌الزهرا اظهار داشت: شعار سال تحصیلی جدید ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه است.

وی افزود: دانش‌آموزان استان اردبیل امسال سرزنده‌تر از همیشه در سنگرهای تعلیم و تعلم حضور دارند و این نشان از علاقه دانش‌آموزان به کسب علم است.

محمودزاده تصریح کرد: در استان اردبیل امسال 250 هزار دانش‌آموز در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان حضور دارند که در مجموع 11 هزار کلاس درس با دو هزار و 900 مدرسه و 21 هزار نفر کادر آموزش و معلم وظیفه تربیت نیروی انسانی و دانش‌آموزان را به عهده خواهند داشت.

این مسئول هوشمند‌سازی مدارس استان را در راستای تحقق اهداف نظام آموزشی کشور عنوان کرد و ادامه داد: شعار امسال آموزش و پرورش ارتقای علمی و تربیت دینی با همگرایی خانه و مدرسه است که اگر نهاد خانواده با نهاد مدرسه تعامل نداشته باشد این هدف محقق نمی‌شود.

وی خانواده و مدرسه را دو نهاد وابسته به هم در تربیت فرزندان و نونهالان عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان در کنار تربیت‌های اجتماعی و روحی و روانی در مدرسه نیز با آموزش‌های علمی، تئوری و تالیفی آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: بسترهای لازم در حوزه آموزش و پرورش در مناطق 19‌گانه در شهرستان‌های استان مناسب می‌باشد و از زحمات کادر آموزشی، مدیران مدارس و دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و  تربیت تقدیر می‌کنیم.

محمودزاده گفت: در دورافتاده‌ترین مناطق استان این معلمان هستند که با اخلاق، تعهد و وجدان‌کاری در سنگرهای علم و دانش در کنار دانش‌آموزان حاضر می‌شوند و گاهی می‌توان دید معلمی در راستای علم‌آموزی به یک تا چند نفر مسافت‌ها راه به روستاهای دوردست می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در مورد نیروی انسانی نیز افزود: در سال تحصیلی 93 - 92 با بهره‌گیری از توان نیروی انسانی مفید در اداره کل و ادارات شهرستان‌ها هیچ کمبودی در سراسر استان از لحاظ نیروی انسانی مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/62008/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول