اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش سرمایه تمام نشدنی کشور است

استاندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش به عنوان سرمایه تمام نشدنی همیشه مورد توجه است به طوریکه هر هزینه‌ای در این حوزه یک ظرفیت عظیم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

آموزش و پرورش سرمایه تمام نشدنی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در همایش مدیران آموزش و پرورش اردبیل اظهار داشت: بیشترین تمایل خیرین نیک‌اندیش برای سرمایه‌گذاری و انجام امور خیر در آموزش و پرورش است چرا که هر هزینه‌ای به آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری برای آینده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کشف و شکوفایی استعدادها را در مدارس برعهده دارد به خاطر همین است که خیرین ما بیشترین تمایل را برای سرمایه‌گذاری و انجام امور خیر در امر مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس دارند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: این استان هرگز زنده یاد حسنعلی علیپور را فراموش نمی‌کند که 72 مدرسه در استان اردبیل ساخت و تمام زندگی خودش را وقف خدمت به دانش‌آموزان کرد و حتی در قسمتی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود یک خانه‌ای در تهران دارم بعد از اینکه من فوت کردم همسرم در آنجا زندگی می‌کند و بعد از فوت ایشان خانه‌ام متعلق به آموزش و پرورش است.

این مسئول اضافه کرد: شادروان علیپور با توجه به عشق و علاقه‌ایی که به آموزش و پرورش و دانش‌آموزان داشت این آخرین دارایی خودش را وقف آموزش و پرورش کرد و در وصیت‌نامه‌اش هم نوشته بود بعد از این که فوت کردم مرا زیر پای بچه‌ها در ورودی یکی از مدارس دفن کنید که با خواهش، تمنا و التماس بزرگان این قسمت از وصیت‌نامه‌اش را حذف کردند.

وی از خیران نیک‌اندیش مدرسه‌ساز استان مثل جواد قرآن‌نویس و مالک جعفرزاده به نیکی یاد کرد که عمل خداپسندانه آنها در تاریخ ایران اسلامی و استان اردبیل ثبت و ضبط می‌شود.

 

در برنامه‌‌ریزی‌های استان موضوع آموزش و پرورش در رأس همه برنامه‌ها قرار دارد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل گفت: در برنامه‌ریزی‌های استان موضوع آموزش و پرورش در رأس همه برنامه‌ها قرار دارد و در مدارس این معلمان هستند که این نونهالان را به عنوان یک نیروی مؤمن، معتقد و متخصص تربیت و تحویل جامعه می‌دهند.

نیکزاد افزود: آموزش و پرورش یک وزارتخانه‌ای است که مسئولیت نیروسازی را بر عهده دارد، این نونهالان را باید به عنوان یک نیروی متعهد و متخصص تربیت و تحویل جامعه بدهد.

وی اظهار داشت: نیروی انسانی مؤمن، معتقد و متخصص در آموزش و پرورش تربیت شده و رشد می‌کنند تا امور کشور را بر عهده بگیرند به خاطر همین است که در برنامه‌ریزی‌های مسئولان کشور و استان موضوع آموزش و پرورش در رأس امور قرار دارد.

نیکزاد تصریح کرد: انتظار داریم معلمان استان اردبیل با تربیت اساسی نونهالان و دانش‌آموزان امروز نیروی انسانی مورد نیاز در چند سال آینده منطقه را پرورش بدهند تا آنها به عنوان یک متخصص همه مشکلات را حل کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در بحث آموزش و پرورش بنده به عنوان یک خدمتگزار کوچک در کنار سایر خدمتگزاران، بزرگان، مدیران و خیرین آماده هستم تا همه دست به دست هم دهیم تا این استعدادهای درخشان را شکوفا کنیم و این فرزندانمان مراحل تحصیل خودشان را طی کنند و در آینده‌ای نزدیک به عنوان نیروهای مؤمن، متعهد و متخصص در نقاط مختلف کشور منشأ خیر و برکت و خدمات‌رسانی برای ایران اسلامی باشند.

 

آموزش و پرورش تربیت نیروهای توانمند، مؤمن و متخصص را بر عهده دارد

 

استاندار اردبیل گفت: مهم‌ترین عامل پیشرفت یک مملکت و بالاترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است که آموزش و پرورش تربیت نیروهای توانمند، مؤمن، متعهد و متخصص را بر عهده دارد.

نیکزاد افزود: با دستان توانمند نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و متخصص پله‌های ترقی یک کشور یکی پس از دیگری طی شده و به سر منزل مقصود می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس آن چیزی که ایران اسلامی را در جبهه‌های نبرد پیروز کرد حضور رزمندگان ولایی، مؤمن و معتقد بود، تصریح کرد: کمتر از هشت ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود که به کشور ما حمله شد، ما در این جنگ نابرابر نه ارتش منسجم نه تسلیحات نظامی درست و حسابی و نه آمادگی لازم را برای جنگ داشتیم براساس همین محاسبات بود که صدام ملعون اعلام کرد که امروز خوزستان و چند روز بعد تهران را فتح می‌کنیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه امروز هر ایرانی به این هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کند، خاطر نشان کرد: صدام ملعون براساس آمار و اطلاعات کارشناسان و متخصصان غربی به ایران اسلامی که توان نظامی خاصی نداشت، حمله کرد و در محاسبات مادی هم تصمیم درستی بود ولی ایمان و اعتقاد رزمندگان دلاور اسلام و ولایتمداری مردم مؤمن ایران اسلامی موجب شد که آنها به اهدافشان نرسند.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه همت مردمان و یادگاران انقلاب اسلامی کشور روز به روز پله‌های ترقی را طی می‌کند، اضافه کرد: معمولاً گفته می‌شود جنگ تمام شده ولی جنگ نه تنها تمام نشده بلکه در عرصه دیگر آغاز شده و دشمنان ما هر شیطنتی را که از دستشان بر بیاید انجام می‌دهند تا راه ترقی و پیشرفت کشور ما را بگیرند.

انتهای پیام/62006/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول