اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کم‌رنگ شدن روحیه بسیجی دشمن را جری‌تر می‌کند

استاندار اردبیل گفت: کم‌رنگ شدن فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه سبب جری‌تر شدن دشمن در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف می‌شود.

کم‌رنگ شدن روحیه بسیجی دشمن را جری‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس در پارس‌آباد اظهار داشت: ما امروز به تقویت و نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: رزمندگان اسلام براساس اعتقادات دینی و اسلامی خود و احساس مسئولیت در جبهه‌های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس حضور یافته و با تفکر بسیجی از کیان نظام و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.

نیکزاد با اشاره به رشادت‌های مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس نشان از ولایتمداری مردم ایران اسلامی و پیروی از دستورات امام راحل و مقام معظم رهبری خود بوده است.

این مسئول اضافه کرد: ما وارثان خون شهدا باید با پاسداشت یاد و خاطره این عزیزان عظمت فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های آنان را در معرض نسل جدید به وی‍ژه جوانان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت شریف ایران و فرزندان پاک آن در برابر استکبار جهانی و رژیم بعثی عراق است، بیان کرد: دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی است که باید برای زنده نگه داشتن و ترویج فرهنگ دفاع مقدس تمام تلاش خود را به کار گرفته و با تفکر بسیجی بستر مطلوب‌تری فراهم کنیم تا با رفع موانع بتوانیم به پیشرفت‌هایی دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل یادآور شد: بسیج امتداد فرهنگ و نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) و عاشوراست و بسیجیان همواره باید آماده و در عرصه‌های مختلف فعال باشند.

نیکزاد با بیان اینکه بسیج به عنوان شاکله نظام اسلامی، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهند در صورتی که ملت ایران مستحکم به مسیر پیشرفت و تعالی خود ادامه می‌دهد و در این راه وحشتی از دشمنان خود ندارد و در این موقعیت تفکر بسیجی رهایی بخش کشور از مشکلات می‌باشد.

وی با تاکید بر حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده، فرهنگ حاکم بر دوران دفاع مقدس را برگرفته از مکتب عاشورایی دانست و گفت: آنچه که موجب افتخارآفرینی در دوران دفاع مقدس شد تفکر و فرهنگ بسیجی و عاشورایی حاکم بر رزمندگان اسلام بود که در تاریخ ایران همیشه ماندگار می‌باشد.

رئیس کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان مهم‌ترین رمز موفقیت و ماندگاری بسیج را حلقه اتصال بین مردم و مسئولان دانست و افزود: در صورتی که تفکر بسیجی در ادارات و بین کارکنان دولت حاکم باشد در آن صورت رضایتمندی مردم نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/62007/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول