اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز عفاف صورت می‌گیرد

تجلیل از بانوان جانباز، پاسدار و بسیجی آذربایجان غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروز به مناسبت روز عفاف از بانوان جانباز و پاسدار آذربایجان غربی تجلیل به عمل می‌آید.

تجلیل از بانوان جانباز، پاسدار و بسیجی آذربایجان غربی

سرهنگ جلیل وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تشریح برنامه‌های چهارمین روز از هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و جان‌فشانی‌های جانبازان و ایثارگران، به یکی از بزرگ‌ترین قدرت‌های منطقه و جهان تبدیل شده است؛ لذا باید از این‌ ارزش‌ها پاسداری کرد و برای انتقال آن به نسل‌های آینده تلاش کرد.

وی تصریح کرد: نسل جوان باید با حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان و شیر زنان هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و نسبت به آن بصیرت و بینش پیدا کنند تا بتوانند پاسدار و حافظ خوبی برای آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب باشند.

وحیدی در این راستا بر نقش انکارناپذیر زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: بدون شک ایران اسلامی بخش عمده‌ای از عزت و اقتدار خود را مدیون زنان و مادرانی است که با هدایت مردان و پسران خود به سوی جبهه‌های جنگ و پشتیبانی از آن‌ها توانستند از تمامیت ارضی ایران در برابر دشمنان دفاع کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «روز عفاف و پاسداری»، از برگزاری برنامه‌های متعددی به مناسبت این روز در آذربایجان غربی خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی به برگزاری نشست فرماندهان با خواهران پاسدار در رده‌های مختلف اشاره کرد و افزود: از خواهران پاسدار دوران دفاع مقدس که در پشتیبانی از جبهه و جنگ نقش‌آفرینی کرده‌اند تجلیل به عمل می‌آید.

وحیدی همچنین با اشاره به تجلیل از بانوان جانباز استان، تصریح کرد: این افراد حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب دارند و اکنون باید مورد تجلیل قرار گرفته و به عنوان اسوه‌های ایثار و رشادت به جامعه معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون خواهران بسیجی ادامه دهنده راه بانوان شهید، جانباز و پاسدار هستند و قدردانی از زحمات آنان به عنوان نیروهای جان بر کف نظام در حال آماده‌باش، امری مهم و ضروری است.

وحیدی سرکشی از خانواده‌های شهدای زن استان در قالب اکیپ‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های روز عفاف و پاسداری عنوان کرد و گفت: حضور خواهران در مزار شهدای هشت سال جنگ تحمیلی پایان‌بخش برنامه‌های امروز از هفته دفاع مقدس است که برای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و ادای احترام به مقام شامخ آن‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول