اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین روز هفته دفاع مقدس

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و بسیجی در خلخال برگزار شد

در نخستین روز هفته گرامیداشت دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بسیج مردمی در سپاه ناحیه خلخال برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و بسیجی در خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی بسیج و خانواده‌ها ی معظم ایثارگران و شهدا صبحگاه مشترک در خلخال برگزار شد.

امام جمعه شهرستان کوثر در سخنانی از دفاع مقدس به عنوان بازگشت هویت و استقلال انسانی به کشورمان یاد کرد و اظهار داشت: دستاوردهای دفاع مقدس کم نیست و این ارزش‌ها علاوه بر اینکه برای خانواده‌ها و اجتماع باید الگو باشد، باید این ارزش‌ها زنده بماند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی تصریح کرد: دفاع مقدس موجب شد که کشورمان استقلال سیاسی و دینی بر پایه هویت‌های انسانی را بازیابد و هم اکنون برگزاری نماز جمعه ما در 750 شهر کشورمان نشان از هویت دینی و اسلامی کشورمان است.

وی افزود: امام راحل (ره) و شهدا زحمات زیادی را در پیروزی این انقلاب و پیروزی هشت سال دفاع مقدس کشیده‌اند که پیروی از راه آنها ما را به سرمنزل سعادت و مقصود نزدیک خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان کوثر کتاب قرآن را کتاب هدایتگر بشر در طول دوران‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: عزت و شرف ما در پاسداری از قرآن و عمل به رهنمود‌های آن است.

عبداللهی گفت: در هشت سال دفاع مقدس ابرقدرت‌های غرب و شرق در کنار هم علیه کشورمان مبارزه کردند، اما ملت ما با گوش به فرمان بودن به رهنمود امام راحل در مقابل دشمنان صف کشیده، مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

همچنین در این مراسم سیف‌الله معصومی فرمانده سپاه ناحیه خلخال نیز از آمادگی بسیجیان و سپاهیان شهرستان خلخال برای جانفشانی در راه نظام توحیدی جمهوری اسلامی خبر داد و بیان داشت: ما گوش به فرمان رهبریم و هر لحظه برای دفاع از ایران اسلامی و مرزهای این مرز و بوم و حیثیت و شرف‌مان آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در اولین برنامه صبحگاه مشترک اعضای شورای تامین و مسئولان شهرستان ضمن ادای احترام به تمثال مبارک شهیدان، یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد.

انتهای پیام /62008/ب40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول