اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

شهدا را باید از دل کاغذها بیرون آورد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: همان گونه که فرهنگ امام حسین(ع) پس از عاشورا تبلیغ شد، ما هم باید شهدا را از دل کاغذها بیرون آوریم؛ چراکه آنان به تأسی از امام خود به شهادت رسیدند.

شهدا را باید از دل کاغذها بیرون آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار آبنوش ظهر امروز در حاشیه رونمایی از مستند مردان هور که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که کربلا در کربلا نماند و فرهنگ امام حسین(ع) پس از عاشورا تبلیغ شد، ما هم باید شهدا را از دل کاغذها بیرون آوریم؛ چراکه آنان نیز به تأسی از امام خود در نبرد با باطل به شهادت رسیدند.

آبنوش ضمن قدردانی از حامیان ساخت مستند مردان هور به ویژه خانواده معزز شهدا افزود: هر یک از افراد در عرصه‌ای از نظام مسئولیت معین و شرح وظایف جاری خود را دارند؛ اما اقدامات و وظایفی نیز خارج از برنامه‌های معمولی وجود دارد که از مقوله خواستن است.

وی ادامه داد: اینگونه کارها در قالب دستورالعمل قرار نمی‌گیرد؛ اما همین اقدامات است که مدیران را برجسته می‌کند.

این مسئول حفظ ارزش‌های موجود و پرداختن به وظایف جاری را اقدامی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: از مدیران جهادی و انقلابی انتظار می‌رود علاوه بر انجام این اقدامات، آن دسته از کارهای زمین مانده را که به علت نداشتن متولی خاص یا به هر دلیل دیگر مغفول واقع شده است، احیا کنند.

آبنوش تصریح کرد: استان قزوین بزرگان زیادی دارد که در شرایطی که اسلام تنها بود، دین خدا یاور نداشت و اصحاب شیطان و کفر قوی بودند؛ ملت و لشگری تشکیل دادند.

وی با اشاره به وجود سه هزار شهید در استان قزوین عنوان کرد: شهید مهدی شالباف یکی از این شهداست که به گفته همرزمانش به تنهایی کار 90 نفر را انجام می‌داد.

آبنوش تأکید کرد: در لشگری متشکل از رزمندگان پنج شهر با تعداد زیادی افراد تحصیل‌کرده، انتخاب یک مکانیک کم سن و سال به نام رضا حسن‌پور از قزوین به عنوان جانشین فرمانده مهدی زین‌الدین امر ارزشمندی بود که به درخواست خود رزمنده‌ها انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: مستند مردان هور برای به تصویر کشیدن این ارزش‌ها به همت صدا و سیمای مرکز قزوین و همه دستگاه‌ها ساخته شده است و در ساخت این مستند هیچ یک از دستگاه‌ها کوتاهی نکرده‌اند.

آبنوش اظهار کرد: از آنجا که دغدغه رهبر انقلاب بیش از هر چیز در حوزه فرهنگی است، باید به اقدامات فرهنگی بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام/77007/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول