اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ناحیه بابل:

بیش از 50 یادواره شهدا در بابل برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی سپاه ناحیه بابل گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، بیش از 50 یادواره شهدا در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

بیش از 50 یادواره شهدا در بابل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی ساداتی ظهر امروز در افتتاح ساختمان تجمیعی چهار حوزه مقاومت سپاه بابل اظهار داشت: بیشتر فعالیت معاونت فرهنگی در فضای مجازی در اجتماعات بزرگ در سطح شهر است.

وی از همکاری سازمان‌های مردم نهاد با معاونت فرهنگی خبر داد و افزود: برای اجرای برنامه‌های محوری سازمان‌های مردم نهاد با ما همکاری خوبی دارند.

ساداتی بیان داشت: بیشترین فعالیت سپاه در فضای مجازی است، مدیریت وبلاگ‌های سطح پایگاه و حوزه‌ها به عهده سپاه بوده اما بسیجیان زیر نظر ما در این حوزه فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی پارک پاک و ساحل سالم با اجرای 35 برنامه جنگ شادی درباره تهدیدات شهری از جمله بحث حجاب، اعتیاد و عرفان‌های کاذب در قالب جنگ شادی همراه با برنامه‌های طنز، سخنرانی و تئاتر در هرشب با گفتمان مذهبی و رویکرد دینی از مهم‌ترین برنامه ما بوده است.

این مسئول اذعان داشت: برگزاری نشست‌های بصیرتی برای آحاد مردم، اجرای برنامه هفته دفاع مقدس و هفته بسیج و دهه فجر، برگزاری یادواره‌ها، نمایشگاه‌های دفاع مقدس و فراخوان فضای مجازی، بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی از دیگر برنامه‌های معاونت سپاه بابل است.

ساداتی افزود: هفته دفاع مقدس هفته تبلیغ  فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد مردم است و در شرایط فعلی با این همه تهدیدات، یادواره‌ها در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس که خالصانه از حریم کشور دفاع کردند نقش ارزنده‌ای داشته و سبب می‌شود در کوران تهدیدات و تحریم‌ها به راحتی ایستادگی و مقابله کنند.

ساداتی به نقش محوری خانواده شهدا اشاره و تصریح کرد: اگر حمایت معنوی خانواده شهدا نباشد انقلاب ما قادر نبود پابرجا بماند، ما متولیان دفاع از کشور باید حرمت این خانواده‌ها را حفظ و یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم.

معاونت فرهنگی سپاه بابل اذعان داشت: از سوی حوزه حضرت زهرا (س) همایش بزرگ تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد با حضور 700 شرکت‌کننده در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.

ساداتی با اشاره به اینکه سردار میرشکار سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بابل است، بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 400 بسیجی، پاسدار و رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بابل با لباس بسیجی در مصلی نماز جمعه این هفته شهر بابل حضور می‌یابند.

انتهای پیام/86009/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول