اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

ارج نهادن به شهدا وظیفه تمام اقشار جامعه است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: ارج نهادن و ارزش‌گذاری به مقام شامخ شهدا از وظایف همه اقشار جامعه است.

ارج نهادن به شهدا وظیفه تمام اقشار جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان سلامت‌قلی جهانگیری و فراهم اسدی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مسئول سپاه ناحیه خلخال و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت، اظهار داشت: در این میان خانواده شهدا در جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید در چرخه فعالیت‌ها و سرگرم بودن مسئولان به کارها و فعالیت‌های خود این خانواده‌ها از یاد بروند.

وی خاطرنشان کرد: یاد کردن از خانواده شهدا و دیدار با آنها به منزله دلجویی و امید‌بخشی به آنها حرکت در مسیر تداوم فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول یادآور شد: شهرستان خلخال با 500 شهید سرافراز نقش مهمی در تداوم این انقلاب و نظام داشته است.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: خانواده‌های این شهیدان والاتبار با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب نقش پر اهمیتی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اکنون نیز آنان سال‌هاست که با صبر و شکیبایی در کنار این ملت زندگی می‌کنند.

در این مراسم حجت‌الاسلام عزیز عابدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلخال نیز بیان داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس روزانه چندین دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در سطح شهرستان خلخال با همکاری بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خلخال انجام می‌شود که این دیدارها با هدف ارزش‌گذاری و ادای احترام به خانواده معظم شهیدان در سطح شهرستان خلخال در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهید سلامت‌قلی جهانگیری به عنوان بسیجی رزمنده در سال 1361 به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد که در تاریخ دوم مرداد ماه سال 1361 در عملیات رمضان در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش از ناحیه سر شهد شهادت نوشید.

شهید گرانقدر فراهم اسدی نیز در سال 1365 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه بدن جان به جان آفرین تسلیم کرد و ردای شهادت پوشید.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/‌62008/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول