اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رودهن خبر داد

غبارروبی سراسری مزارهای شهدا در رودهن

فرمانده سپاه رودهن از غبارروبی سراسری مزارهای شهدا در رودهن از ساعت 15 امروز با حضور مردم و مسئولان خبر داد.

غبارروبی سراسری مزارهای شهدا در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یادواره گرامیداشت شهید گمنام و 20 شهید رودهن صبح امروز در مراسمی با حضور حجت‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی امام جمعه بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی، فرماندار دماوند، جانشین دانشگاه شهید مطهری سازمان بسیج، شهردار و اعضای شورای شهر رودهن، بخشدار رودهن، خانواده معظم شهدا و جانبازان، رؤسای ادارات شهرستان، ایثارگران و جمع کثیری از شهروندان رودهنی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه رودهن برگزار شد.

حسن مرشدی، فرمانده سپاه رودهن در حاشیه این مراسم در گفت‏وگو با خبرنگاران، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در مورد این یادواره گفت: این مراسم به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهید گمنام و 20 شهید شهر رودهن و روستاهای کریتون و سادات‏محله برگزار شد.

مرشدی ادامه داد: سخنرانی این مراسم را جانشین دانشگاه مطهری سازمان بسیج به عهده داشت و مداحی این مراسم را نیز مهدی سماواتی عهده‏دار بود و مراسم با حضور این دو عزیز رنگ و بوی خاصی گرفته بود.

فرمانده سپاه رودهن در مورد اقدامات سپاه رودهن برای دفاع مقدس گفت: غبارروبی مزار شهدا را خواهیم داشت که به صورت سراسری در سطح بخش رودهن و از ساعت 15 بعدازظهر امروز برگزار خواهد شد.

مرشدی ادامه داد: این برنامه از مزار شهدای شهر رودهن آغاز می‏شود و در ادامه به صورت گروهی در مزارهای سطح بخش صورت می‏گیرد.

وی همچنین از برگزاری رژه نیروهای مسلح خبر داد که در سطح شهرستان دماوند برگزار شد.

فرمانده سپاه رودهن افزود: برنامه‏های مختلف فرهنگی و ورزشی را در حال انجام داریم که شامل برگزاری مسابقات پینگ‏پنگ، تیراندازی و فوتبال داخل سالن است و از ابتدای هفته دفاع مقدس شروع شده و در پایان این هفته به اتمام می‏رسد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول