اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطر افشانی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور خانواده شهدا و مسئولان شهرستانی گلزار شهدای لنده عطر افشانی و غبارروبی شد.

گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطر افشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و با حضور خانواده شهدا ، امام جمعه موقت و مسئولان شهرستانی گلزار شهدای لنده غبارروبی و عطرافشانی شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در این مراسم معنوی با اشاره به عظمت و جایگاه شهدا اظهار داشت: در کنار عظمت دفاع مقدس و دلاوری‌های ایثارگران، انتقال زوایای پیدا و پنهان هشت سال نورانی دفاع مقدس اهمیت فوق العاده ای دارد.

وی افزود: این اهمیت انتقال دقیق و کامل اتفاقات تا جایی است که در جریان کربلا عقیله بنی هاشم(س) و حضرت سجاد(ع) مامور به ابلاغ پیام کربلا به دیگران می‌شوند و کار عظیم شهدای کربلا رو با کاروان تکمیل می‌کنند.

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت: برگزاری مجلسی از قبیل شب شعر و خاطره، یادواره‌های شهدا و عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا که به برکت خون مقدس همان شهدای هشت سال دفاع مقدس  در گوشه و کنار این سرزمین به دفعات و کرّات شکل می‌گیرد نقش به سزایی در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به همه علی الخصوص نسل سوم و چهارم دارد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: لذا با توجه به این‌که به‌ حمدلله در این سال‌ها در گوشه و کنار کشور، یادواره‌های مختلفی برای شهدا برگزار می‌شود، که در آنجا باید حقایق و زوایای پنهان دفاع مقدس گفته شود تا نسل جوان با آرمان‌های دفاع مقدس بهتر از گذشته آشنا شوند.

وی افزود: شهادت ، شهید ، جانباز و ایثارگر واژگانی درخشان در قاموس فرهنگ اسلامی و تضمینی برای پویائی و حیات مکتب عزت بخش و ارزش آفرین اسلام است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا با بیان این‌که شهید کلام جاویدی است که از هر زبان شنیده می‌شود گفت: از شهید گفتن ، با شهیدان ماندن و درخدمت خانواده شهدا بودن سعادتی است که با همت و تلاش مستمر به‌دست می‌آید.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده استشمام عطر خوش استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را از مُشک شهید دانست و افزود: امروز همه مسئولان و خانواده‌های محترم شاهد و ایثارگر در این مکان معنوی جمع شده‌ایم تا بگوییم این عطر ملکوتی را به ظواهر مادی و دنیوی نخواهیم فروخت و با شهداء ،امام شهدا (ره) و تمام ارزش‌های والای انسانی عهد و پیمان و میثاق می‌بندیم که همراه پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول