اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در جامعه جهانی از برکت خون شهداست

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر امروز رئیس جمهور امروز در جامعه جهانی با اقتدار سخن می‌گوید از برکت خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در جامعه جهانی از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان کرمانشاه بیان داشت: در مقابل خون شهدا مسئولیت داریم و به نفس کشیدن رزمنده‌ها بدهکار هستیم.

وی اعلام کرد: اگر امروز رئیس جمهور در جامعه جهانی با اقتدار سخن می‌گوید و اگر ایران اسلامی مقتدر است و ما در امنیت زندگی می‌کنیم، از برکت خون شهدا و فداکاری‌های رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: از قلب امام راحل توحید صادر می‌شد، چرا که قلب تربیت‌شده و الهی بود و همواره به ‌یاد خدا بود.

علما خاطر نشان کرد: از قلب سلیم غیر از صراط مستقیم چیزی صادر نمی‌شود و قلب سلیم اطاعت از خدا را در وجود انسان تثبیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در قلب سلیم غیر از خدا کسی نیست، عنوان کرد: معامله با خدا هیچ‌وقت ضرر ندارد.

وی با تاکید بر اینکه معامله با خدا باید واقعی باشد، اظهار داشت: انسان باید بداند برای خدا کار می‌کند حتی اگر ضرر کند، خدا جبران می‌کند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، کار کردن برای غیر خدا هیچ نتیجه‌ای ندارد و موجب می‌شود خدا فراموش شود و کارها رنگ ریا به‌خود بگیرد و آن‌وقت نتایج خوبی نیز حاصل نمی‌شود.

علما تاکید کرد: باید نظارت خدا در تمام شئون زندگی دیده شود و در این‌صورت تاثیرگذار است و موجب می‌شود کارها با اخلاص انجام شود و برکت پیدا کند.

انتهای پیام/2700/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول