اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال اعلام کرد

آمادگی خلخال در مدیریت بحران‌ و حوادث غیر‌مترقبه

فرماندار شهرستان خلخال گفت: خلخال در بحث مدیریت بحران و حوادث غیر‌مترقبه در آمادگی کامل به سر می‌برد.

آمادگی خلخال در مدیریت بحران‌ و حوادث غیر‌مترقبه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به فرا‌رسیدن فصل سرما در شهرستان خلخال از شرکت فر‌آورده‌های نفتی شهرستان خلخال انتظار داریم تا نسبت به برنامه‌ریزی برای تامین سوخت دوم شهرستان خلخال برای برخی از مراکز خدمات‌رسان و نانوایی‌ها تسریع کند.

وی افزود: با توجه به فرا‌رسیدن فصل سرما در شهرستان خلخال این شهرستان از لحاظ تامین برق، گاز و سایر موارد انرژی هیچ مشکلی ندارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: حادثه دارای زمان و مکان خاص و مشخصی نیست و باید هر لحظه برای رویارویی با حوادث آمادگی کامل داشته باشیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به 20 الی 26 مهر ماه به عنوان هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته برنامه‌های مختلفی از جمله بحث مانور امداد و نجات و رژه خودرویی انجام شد و امسال نیز در این هفته با همکاری دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی با محوریت همزیستی با طبیعت و راهبرد کاهش خسارت، نظارت و قانونگرایی، استاندارد‌سازی، آمادگی و هماهنگی و مشارکت مردمی، بیمه حوادث و بازتوانی آسیب‌دیدگان، رسانه مسئول و جامعه ایمن برگزار خواهد شد.

 

 

این مسئول تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها در حوزه خود در برنامه‌های مصوب شرکت خواهند کرد.

فرماندار شهرستان خلخال به موقعیت شهرستان خلخال اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان خلخال در منطقه کوهستانی قرار گرفته و از این رو آمادگی در حوزه مدیریت بحران شهرستان لازم و ضروری است.

محمدی گفت: سال گذشته شاهد بروز حوادث یخبندان، کولاک، برف و سیلاب در مناطق مختلف بودیم و فضای تعاملی کار گروه مدیریت بحران شهرستان خلخال توانست با مداخله سریع در بحث امداد‌رسانی، اسکان سریع و اضطراری در روستاهای سیلاب‌زده، بازگشایی محورها و تسریع در تردد جاده‌ای و سایر بحث‌ها توانمند عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از کلیه دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه‌های اجرایی خواست تا با آماده نگه داشتن تجهیزات و امکانات موجود در هر اداره در مواقع بحران در شهرستان خلخال آماده کمک و خدمت به مردم باشند.

انتهای پیام/62008/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول