اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان خبر داد

ضرورت ایجاد سمن تخصصی برای مدیریت بحران در همدان

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه هنوز چیزی با عنوان سمن تخصصی در استان نداریم گفت: باید برای ایجاد یک سمن تخصصی در استان چاره‌اندیشی شود.

ضرورت ایجاد سمن تخصصی برای مدیریت بحران در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در کارگروه سازمان‌های مردم نهاد استان همدان از وجود 280 سمن در سطح استان خبر داد و افزود: این تعداد سمن موجود در استان با ایجاد انگیزه می‌توانند در مواقع بحران بسیار کارگشا باشند.

وی تصریح کرد: سمن‌ها یا نهادهای مردم‌ نهاد هر کدام تعریف خاص خود را دارند و برای حضور در مواقع ضروری و مورد نیاز با انگیزه  و تخصص وارد شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از نیروی انتظامی، استانداری، ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و بهزیستی با عنوان پنج دستگاه متولی سمن‌های استان نام برد و اظهار داشت: اگر از هر کدام از این دستگا‌های متولی یک سمن تخصصی را داشته باشیم کار بزرگی خواهد بود.

وی از سمن‌ها به عنوان یک ظرفیت مهم و مورد نیاز یاد کرد و گفت: اگر سمن‌ها را در خدمت مدیریت بحران درآوریم این یک مزیت مهم خواهد شد.

رضانیا با اشاره به حضور تشکل‌های مردمی همچون بسیج، مساجد و اقشار مختلف مردم در اتفاقات و مشکلات طی سی و چندساله اخیر افزود: تجربه نشان داده که تشکل‌های مردمی با هر عنوانی در بحران‌ها و اتفاقات بزرگ و کوچک نقش مهمی را ایفا کردند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: امروز حفظ دستاوردهای نظام و دفاع مقدس امری ضروری است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: هر کجا که حضور مردم در میدان را شاهد بودیم موفقیت کار تضمین شده است.

انتهای پیام/89017/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول