اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر در رقابت‌های انتخابی

جودوکاران کردستانی به مصاف رقبای خارجی خود می‌روند

24 جودوکار برتر استان کردستان در بخش مردان و در رده‌های سنی نونهال، نوجوان و جوانان به منظور حضور در مسابقات بین‌المللی این رشته مشخص شدند.

جودوکاران کردستانی به مصاف رقبای خارجی خود می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رقابت‌های جودو انتخابی استان کردستان در رده‌های سنی مختلف به منظور حضور در جام بین‌المللی زیتون به میزبانی کشور ارمنستان، صبح امروز به پایان رسید.

در این مسابقات که در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان این شهر جریان داشت 60 جودوکار از شهرستان‌های بانه، مریوان، سقز، کامیاران و سنندج حضور داشتند.

این رقابت‌ها در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد و قضاوت مسابقات را شهریار دهبان، هیرش نوری، عطا مصطفایی، امین وفادار و اقبال شیخ‌رشی بر عهده داشتند.

در بخش جوانان این مسابقات که در 7 وزن برگزار شد، در اوزان 55- ،60- ،66-، 73-، 81-، 90- و 90+ به ترتیب کمال حسن پور از سقز، آرام میرانی از سنندج، میعاد نصرتی از سنندج، یونس دژبود از مریوان،  نظام حسینی و یونس خلفی از سنندج، محمدصنعان مظهر پور و عادل ناصرآبادی از مریوان عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان، نوید احمد زاده و یاور اعلایی از سقز در اوزان 46- و 81+، زانا احمدی و شایان شریعتی از سنندج در اوزان 66- و 73- و پژمان شفیعی از کامیاران در وزن 50-، پیام رشیدپور از مریوان در وزن 60- و شیرکوه فتح‌اللهی از بانه در وزن 81- کیلوگرم موفق به کسب قهرمانی شدند.

مسابقات رده سنی نونهالان صحنه نبرد جودوکاران در 9 وزن بود که در پایان در اوزان 34- سینا صبوری از کامیاران، 38- کاوان مجیدی از مریوان، 42- میثاق نصرتی از سنندج، 46- سینا عزیزی از کامیاران، 50- سینا منوچهری از مریوان، 55- محمد مرادی از مریوان، 60- سینا قوامی از سنندج، 66- ادیب احمدی‌نیاز از سنندج و در وزن 66+ سهیل نادری از مریوان عناوین نخست اوزان خود را کسب کردند.

نفرات نخست این رقابت‌ها در اوزان مختلف قرار است در قالب تیم استان کردستان به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام زیتون به میزبانی کشور ارمنستان که به مدت سه روز از تاریخ چهاردهم مهر ماه جاری برگزار می‌شود حضور پیدا کنند.

جودوکاران کردستانی در مسابقات بین‌المللی جام زیتون با ورزشکارانی از کشورهای اوکراین، گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان میزبان رقابت‌ها مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/79012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول