اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس ورزش جودو بانوان همدان:

حمایت مالی بانوان جودوکار استان را به قافله لیگ برتر می‌رساند

نایب رئیس جودو بانوان همدان گفت: حضور بانوان جودوکار در لیگ برتر در گرو حمایت مالی از آنهاست که باید تا پایان شهریور ماه محقق شود.

حمایت مالی بانوان جودوکار استان را به قافله لیگ برتر می‌رساند

کبری کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، به شرایط بحرانی تیم جودو بانوان استان پرداخت و افزود: با وجود اینکه بیشتر اعضای این تیم بومی هستند، اما هنوز این تیم از شرایط مساعدی برخوردار نیست.

به گفته وی، مشکلاتی چون نبود سالن، تهیه لباس، عدم توان برپایی مسابقات تدارکاتی و هزینه‎های جاری برای اعزام به مسابقات، مانع حضور این تیم در لیگ برتر شده است.

نایب رئیس جودوی بانوان همدان اظهار کرد: بانوان جودوکار تا پایان شهریورماه فرصت حضور در لیگ برتر را دارند که حمایت مالی از جمله وجود اسپانسرها این امر را محقق می‌کند.

وی با اشاره به ورود این ورزش در سال 76 به استان همدان اظهار کرد: سخت‌کوشی و تلاش بانوان همدانی موجب درخشش آنها در بازی‌های رزمی شده است.

کرمی از درخشش خود به عنوان نخستین مدال‌آور تیم خبر داد و افزود: از افتخارات جودوی بانوان استان می‌توان به حضور 9 بازیکن و دو مربی در تیم ملی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این ورزشکاران از شهرهای مختلف استان از جمله نهاوند و بهار انتخاب شده‌اند، افزود: اهمیت به این ورزش کاملاً کاربردی است.

نائب رئیس جودوی بانوان استان همدان یادآور شد: به دلیل نتیجه‌نگرفتن در رده سنی بزرگسالان در چند سال اخیر، فدراسیون جودو سیاست توجه پایه‌ای به این ورزش را در دستور کار دارد به طوری که در این راستا به نتیجه‌ مطلوبی رسیده است.

وی افزود: در لیگ برتر امسال یک تیم از نوجوانان و جوانان در رده سنی بزرگسالان و یک تیم از نونهالان شرکت داشتند که نونهالان به مقام پنجم و تیم بزرگسالان به مقام دوم دست یافتند.

کرمی کسب مقام دومی توسط تیم بزرگسالان جودوی استان را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: تیم همدان با بازیکنان بومی و جوان در حالی به مقام دوم دست یافت که تیم نخست این دور از مسابقات با بازیکنان غیربومی و بزرگسال، توانست این عنوان را کسب کند.

وی از حضور این بازیکنان طی دو ماه آینده در مسابقات قهرمانی آسیا در ماکائو خبر داد و افزود: با شرکت تیم ایران در هفت وزن در این مسابقات، جودو‌کاران استان همدان حرف نخست را در این تیم خواهند زد.

نایب رئیس جودو بانوان استان همدان به میزبانی همدان در کلاس‌های دوره مربیگری درجه یک، 2 و ممتاز در روزهای 14 تا 17 مهر ماه خبر داد و افزود: همدان در روزهای 11 تا 12 مهر نیز میزبان مسابقات هیئت همگانی آلیش خواهند بود.

وی اذعان کرد: به‌ احتمال زیاد استان همدان در روزهای 18 تا 19 مهر ماه میزبان بازی‌های انتخابی تیم ملی است که سال گذشته نیز همدان با امتیاز میزبانی و حق شرکت دو تیم از همدان در این مسابقات، به مقام‌های اول و دوم دست یافت.

کرمی در پایان با بیان اینکه حفظ قهرمانی از خود قهرمانی مهم است، عنوان کرد: فرزندان همدانی می‌توانند در این تیم‌ها ثبت‌ نام و به فعالیت بپردازند.

 انتهای پیام/89026/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول