اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس فدراسیون جودو خبر داد

سرمایه‌گذاری باشگاه ملوان در جودوی کشور

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: طبق صحبت‌های انجام شده با مدیر‌عامل باشگاه ملوان، این باشگاه در ورزش جودو سرمایه‌گذاری می‌کند و یک تیم از ملوان در رقابت‌های لیگ کشور حضور می‌یابد.

سرمایه‌گذاری باشگاه ملوان در جودوی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آرش میراسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت جودوی گیلان، جودوی کشور را در سطح جهانی ندانست و اظهار کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون برنامه مدونی برای حضور در مسابقات المپیک و جهانی نداشته‌ایم، افزود: هدف مسئولان فعلی فدراسیون، حضور در المپیک و کسب مدال در رقابت‌های المپیکی است.

نایب رئیس فدراسیون جودو داشتن تیم‌های قوی در تمام رده‌های سنی بزرگسال، امید، جوان، نوجوان و نونهال را از اهداف مهم این فدراسیون ذکر کرد.

*حضور تک‌چهره‌های جودوی کشور در المپیک 2016

وی با تصریح بر اینکه در جودو می‌توانیم با تک چهره‌ها مدال المپیک 2016 را کسب کنیم، گفت: کسب سهمیه خوب و اعزام یک تیم قوی به المپیک از اهداف مهم فدراسیون جودو است.

میراسماعیلی، فدراسیون جودو را با مشکلات مالی و تهیه ویزا مواجه دانست و خاطرنشان کرد: تهیه ویزا از مشکلات فدراسیون است.

وی اضافه کرد: با وجود مشکلات مذکور برای مسابقاتی که در جهان برگزار می‌شود نفراتی را انتخاب می‌کنیم تا تعدادی از آنها در رقابت حضور یابند.

نایب رئیس فدراسیون جودو، سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و حتی جوانان را از اهداف دیگر فدراسیون خواند و تصریح کرد: در این راستا برای نخستین بار مسابقات نونهالان را برگزار کردیم.

وی تشکیل تیم ملی نونهالان جودو و برگزاری منطقه‌ای لیگ نونهالان را از نکات مثبت اقدام‌های فدراسیون جودو برشمرد.

*فعالیت 60 هزار جودوکار در کشور

میراسماعیلی از فعالیت حدود 60 هزار جودوکار به صورت سازمان یافته در کشور خبر داد و یادآور شد: ورزشکاران جودو در کشور بیش از این رقم هستند.

وی حضور قدرتمند در رقابت‌های جوانان جهان که مهر ماه سال جاری در اسلوونی برگزار می‌شود را از برنامه‌های آینده فدراسیون ذکر کرد.

این مسئول از شرکت در مسابقات قهرمانی کاتا در 27 مهر ماه امسال در ژاپن خبر داد و گفت: حضور در چند مسابقه برون مرزی برای تغییر در رنکینگ جودوکاران از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون در سال جاری است.

*سرمایه‌گذاری باشگاه ملوان در جودوی کشور

میراسماعیلی از سرمایه‌گذاری باشگاه ملوان در جودو خبر داد و اضافه کرد: طبق صحبت‌هایی که با صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان انجام شده است، قرار شده که باشگاه ملوان در ورزش جودو نیز سرمایه‌گذاری کند و یک تیم از ملوان در رقابت‌های لیگ کشور حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم باشگاه ملوان به نحو مطلوب از ورزش جودو حمایت کند و بتوانیم با باشگاه بزرگی مانند ملوان بندرانزلی همکاری داشته باشیم.

*اسکندری رئیس هیئت جودوی گیلان شد

به گزارش فارس، انتخابات ریاست هیئت جودوی گیلان عصر روز گذشته در رشت برگزار شد و شهرام اسکندری سرپرست این هیئت به عنوان رئیس جدید هیئت جودوی گیلان انتخاب شد.

شهرام اسکندری توانست 13 رأی از 18 آرای مأخوذه را کسب کند و به مدت چهار سال رئیس هیئت جودوی گیلان شود.

انتهای پیام/2300/ز40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول