اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن به اضافه 90 کیلوگرم

نوجوان قمی به مدال برنز جودو قهرمانی کشور دست یافت

نوجوان قمی با کسب مقام سوم صاحب نشان برنز رقابت‌های جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان کشورمان شد.

نوجوان قمی به مدال برنز جودو قهرمانی کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی به منظور شناخت ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های مهم برون مرزی برگزار شد و در آن جودوکاران قمی نیز جدال نزدیکی با رقبا داشتند.

تیم 9 نفره جودو رده سنی نوجوانان قم برای حضور موفق در این رقابت‌ها تمرینات خود را از دو ماه قبل به صورت منظم و برنامه‌ریزی شده برگزار کردند و با روحیه‌ای بالا و آمادگی جسمانی مطلوب راهی پیکارهای قهرمانی کشور شدند و سرانجام حاصل تلاش آنها تنها کسب یک نشان برنز بود.

این در حالی است که مسابقات انتخابی تیم ملی جودو رده سنی نوجوانان کشورمان با توجه به حضور برترین‌ها از استان‌های مختلف و تلاش مدعیان برای راهیابی به تیم ملی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و نوجوانان جودوکار قمی با تمام توان در این پیکارها حضور یافته بودند اما در نهایت یک نشان برنز در وزن 55 کیلوگرم برای تیم اعزامی 9 نفره قم به دست آمد.

بعد از برگزاری پیکارهای جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی، بر اساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان قرار است برترین‌ها به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شوند تا خود را برای حضور در رقابت‌های مهم برون مرزی آماده کنند.

تیم جودو رده سنی نوجوانان قم در اوزان منهای 46، 50،‌55 ،‌60، 66، 73، 81، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم در پیکارهای قهرمانی کشور شرکت کرد در حالی که در ترکیب این تیم 9 نفر از چهره‌های شاخص جودو قم حضور داشتند و سرانجام مهدی یزدی بود که توانست در وزن به اضافه 90 کیلوگرم عنوان سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرده و تنها مدال‌آور تیم اعزامی رده سنی نوجوانان قم لقب بگیرد.

در این وزن یزدی رقابت نزدیک و تنگاتنگی با حریفان شرکت کننده از استان‌های مختلف داشت و سرانجام در حالی که می‌توانست به دیدار نهایی راه یابد، در جدال رده بندی به مقام سوم بسنده کرد و نهایتا توانست مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

در این رقابت‌ها مهدی حیدری در وزن منهای 46 کیلوگرم، محمدجواد اسماعیل گل در وزن منهای50 کیلوگرم، مهدی اسماعیل گل در وزن منهای 55 کیلوگرم،‌ محمد زلف‌علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم، سیدمهدی حسینی در وزن منهای 66 کیلوگرم،‌ دانیال بهرامی در وزن منهای 73 کیلوگرم، محمدمصطفی زین‌العابدین در وزن منهای 81 کیلوگرم،‌ محمد حیدری‌ثابت در وزن منهای 90 کیلوگرم و مهدی یزدی در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نفرات تیم اعزامی‌ هیئت قم بودند.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول