اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب برتری برابر رقیبی از خوزستان

تنیسور تهرانی قهرمان تنیس زیر 18 سال کشور شد

نماینده تیم هیئت تنیس استان تهران با عبور از سد حریف خوزستانی خود موفق به کسب عنوان نخست مسابقات رده سنی زیر 18 سال تنیس کشور در قم شد.

تنیسور تهرانی قهرمان تنیس زیر 18 سال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک پیکارهای رده سنی زیر 16 سال تنیس قهرمانی پسران کشور در شهر مقدس قم، نفرات راه‌یافته به دیدار نهایی رده زیر 18 سال این پیکارها نیز به مصاف یکدیگر رفتند تا برترین‌های کشور در این رده سنی معرفی شوند.

تیم‌ها و نفرات راه‌یافته به دیدار نهایی رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر 16 و 18 سال کشور در قم در حالی مشخص شدند که عنوان قهرمانی رده سنی زیر 16 سال به نماینده فارس رسید و در پایان پیکارهای رده سنی زیر 18 سال تنیسور تهرانی قهرمان شد.

تنیس‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های تنیس قهرمانی دو رده سنی پسران کشور از پنجشنبه هفته قبل تلاش خود را برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها که در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، کردند و در دو بخش انفرادی و تیمی با یکدیگر مسابقه دادند.

این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در سال 1392 براساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تنیس با شرکت مدعیان به مدت هشت روز به میزبانی هیئت تنیس استان قم با حضور تنیسورهای 25 تیم از سراسر کشور به انجام رسید.

تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای تنیس قهرمانی رده سنی پسران سراسر کشور در دو رده زیر 16 و زیر 18 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند و در دیدارهای نهایی که در دو رده سنی زیر 16 و 18 و همچنین بخش تیمی برگزار شد، برترین‌های این مسابقات مشخص شدند.

در مسیر کسب جواز حضور در دیدار نهایی بخش انفرادی پیکارهای تنیس رده سنی زیر 18 سال قهرمانی پسران کشور در شهر مقدس قم،‌ آرین ابراهیمیان تنیس‌باز تیم تهران در دیداری بسیار حساس و نفس‌گیر با حساب دو بر صفر از سد نماینده اصفهان یعنی فرید فرجادیان گذشت و فینالیست شد.

همچنین در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی کاوه ادیبی از تیم تنیس خوزستان در جدال با آرش سوری از تهران به برتری دست یافت و بدین ترتیب حریف آرین ابراهیمیان در دیدار نهایی شد تا مانع از حضور دو تهرانی در دیدار نهایی این دوره از پیکارها نیز شود.

در مسابقه پایانی رده سنی زیر 18 سال و در جدال رقبای تهرانی و خوزستانی، آرین ابراهیمیان از تهران قهرمان شد و کاوه ادیبی از خوزستان در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی نائل شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به فرید فرجادیان از اصفهان و آرش سوری از تهران اختصاص یافت.

انتهای پیام/2258/غ30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول