اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل اعلام کرد

ساخت مجموعه فرهنگی در پارک بانوان

شهردار اردبیل گفت: بر اساس سازه و طرح مهندسی این بنای نیمه‌تمام را که سال‌ها بلاتکلیف مانده تعیین تکلیف می‌کنیم و در این زمینه امیدواریم مجموعه فرهنگی در اختیار بانوان قرار گیرد.

ساخت مجموعه فرهنگی در پارک بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با توجه به تجارت سایر شهرها ما تصمیم گرفتیم تا مدت قرارداد پیمانکاران تنظیف و رفت و روب شهری را دو ساله ببندیم که در این زمینه پیش از این شورای شهر مجوز اولیه را صادر کرده است.

وی عنوان کرد: ما بعد از ارزیابی فنی و مالی و قیمت پیشنهادی به شکل قانونی این انعقاد قرار‌داد را انجام دادیم و قرار شده است برای سال دوم افزایش منطقه‌ای مد‌نظر قرار گرفته و لحاظ شود.

شهردار اردبیل کل مبلغ قرارداد دو ساله را برای تنظیف و رفت و روب شهری در چهار منطقه شهری اردبیل حدود 22 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: امیدواریم پیمانکار جدید بتواند در رفت و روب و تنظیف شهری و سر و سامان دادن به وضعیت شهری مصمم باشد که امیدواریم با تلاش پیمانکار جدید و پرسنل بتوانیم برخی از ایرادات و اشکالات را برطرف کنیم.

بدری ادامه داد: ما سعی کردیم نسبت به سال‌های گذشته منفذهای احتمالی قصور و کوتاهی پیمانکاران را دقیق ببندیم تا آنها به سوء استفاده‌های احتمالی روی نیاورند.

این مسئول تصریح کرد: در قرار‌دادمان تاکید کردیم که حق و حقوق کارگران به صورت دقیق رعایت شود تا بتوانیم در قرار‌دادهای شش ماهه‌ای که با کارگران بسته می‌شود حق و حقوق آنها رعایت شده و در این زمینه ناظر مالی تعیین کردیم تا به دقت این مسئله را مورد ارزیابی قرار دهد.

شهردار اردبیل یادآور شد: علاوه بر تعیین 70 ساعت کار در طول هفته برای کارگران قرار شده است پیمانکاران اضافه کار را نیز به آنها پرداخت کنند.

پارک بانوان اردبیل صاحب فرهنگسرا می‌شود

بدری در بخش دیگری از سخنان خود به بلاتکلیفی یک پروژه نیمه‌تمام و اسکلت‌زده اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس سازه و طرح مهندسی این بنای نیمه‌تمام را که سال‌ها بلاتکلیف مانده تعیین تکلیف می‌کنیم و در این زمینه امیدواریم مجموعه فرهنگی در اختیار بانوان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد‌: ما بر اساس بهینه طرح معماری که تهیه شده است پروژه را عملیاتی و اجرایی می‌کنیم تا در آینده استفاده‌های فرهنگی و هنری از این مجموعه به عمل آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: موقعیت این مکان به گونه‌ای است که می‌توانیم ورودی مستقلی را برای این مجموعه فرهنگی در نظر بگیریم تا با کاربری‌های تعیین شده بتوان از این فضا استفاده کرد.

انتهای پیام/62001/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول