اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

کمک 1،3 میلیارد ریالی خیرین به مددجویان سلطانیه‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از کمک یک میلیارد و 300 میلیون ریالی خیرین به مددجویان سلطانیه‌ای خبر داد.

کمک 1،3 میلیارد ریالی خیرین به مددجویان سلطانیه‌ای

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سالانه بیش از 40 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد ابهر جمع‌آوری و در قالب این طرح‌های کمک‌های مردمی جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، اضافه کرد: در بسیاری از روایات دینی به اهمیت رسیدگی به محرومان تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با معرفی برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد افزود: طرح محسنین، طرح اکرام ایتام، جمع‌آوری صدقات، جمع‌آوری زکات، طرح‌های ماعون و رضوان از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال است.

وی با اشاره به اینکه هر یک از طرح‌های اجرایی کمیته امداد با هدف و منظور خاصی اجرا می‌شود، یادآور شد: مبالغی که در راستای اجرای یک طرح به‌خصوص جمع‌آوری می‌شود، در همان زمینه‌ای که هدف اجرای طرح است، هزینه می‌شود.

داودی با اشاره به مشارکت مطلوب مردم شهرستان در قالب طرح‌های مشارکتی این نهاد اذعان داشت: طی پنج ماهه نخست امسال فقط در شهرستان سلطانیه یک میلیارد و 382 میلیون و 593 هزار ریال کمک مردمی در قالب اجرای طرح‌های مختلف شامل (صدقات، زکات، اکرام ایتام، وجوهات امانی و ..) جمع‌آوری شده است.

*اعطای کمک هزینه تغذیه به کودکان نیازمند سلطانیه‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان ابهری افزود: ارتقای سطح سلامت مددجویان با ارائه خدمات بهداشتی عملی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از جمله خدمات بهداشتی کمیته امداد ابهر پرداخت کمک هزینه رفع سوء تغذیه به کودکان زیر 6 سال است، اضافه کرد: اعطای این سبدهای تغذیه‌ای پس از معرفی کودکان از طریق شبکه بهداشت و درمانگاه‌های شهرستان صورت گرفته است.

داودی در ادامه با اشاره به اینکه طی پنج ماهه نخست امسال 36 نفر از نیازمندان اداره سلطانیه از این نوع خدمات بهره‌مند شدند، اذعان داشت: مبلغ هزینه شده در این زمینه 46 میلیون و 800 هزار ریال است.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول