اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در استان زنجان:

مردم می‏خواهند شرایط کشور به درستی تشریح شود

قائم مقام شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در استان زنجان گفت: مردم انتظار دارند که شرایط کشور به درستی تشریح و واقعیت‏ها به آنها گفته شود.

مردم می‏خواهند شرایط کشور به درستی تشریح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی اسکندری امشب در همایش دیدار اقشار مختلف مردم با استاندار زنجان اظهار داشت: امیدواریم استاندار جدید در پیاده کردن برنامه‏های دولت تدبیر و امید در استان موفق عمل کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد ماه 92 با رای خود زمینه را برای اجرای برنامه‏های اعتدال و میانه‏روی در کشور فراهم کردند، خاطرنشان کرد: این مردم به افراط و تنگ‏نظری‏ها نه گفتند.

قائم مقام شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم حال که رحمت الهی شامل حال مردم شده، با امید ایجاد شده انرژی خدمت‎گزاران نیز برای رشد و توسعه مضاعف شود و شاهد شکوفایی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال‎ها است که مردم به ویژه مردم استان زنجان مطالباتی دارند و از کاستی‎ها رنج برده‏اند، افزود: در این دوره مردم انتظار دارند که حقایق و واقعیت‏ها در اختیار آنها قرار گیرد و شرایط عمومی کشور به درستی تشریح شود.

اسکندری در زمینه برگزاری همایش دیدار مردم با استاندار جدید زنجان نیز اذعان داشت: شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در استان هدف از برگزاری این همایش را بیان مشکلات توسط خود مردم بدون هیچ اغماض و بی‌پرده دانست.

وی با اشاره به پخش سخنان رئیس‌جمهور در سازمان ملل ادامه داد: رئیس‌جمهور با پرهیز از افراط و بیهوده‏گویی‎ها چنان چهره عقلانی از جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داد که همه متحیر شدند.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول