اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

مرکز فوریت‌های پلیس در بم راه‌اندازی می‌شود

فرماندار بم گفت: مرکز فوریت‌های پلیس به زودی در یکی از نقاط مرکزی شهر بم راه‌اندازی می‌شود.

مرکز فوریت‌های پلیس در بم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین صبح امروز در دیدار با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بم اظهار داشت: امروز انسانیت و کرامت در نیروی انتظامی وجود دارد و مردم هم با وجود این وضعیت همکاری خوبی با نیروی انتظامی دارند.

وی گفت: با توجه به فاصله 10 کیلومتری دهستان کرک نارتیچ تا مرکز شهر به زودی پاسگاهی در این منطقه راه‌اندازی می‌شود. 

زین‌الصالحین با بیان اینکه در شهر بروات تنها یک کلانتری وجود دارد، ابراز داشت: به لحاظ وسعت شهر بروات و مشکلات موجود تصمیم بر این شد تا دسته رزمی در این شهر مستقر شود که این اقدام موجب کاهش ناامنی و بروز جرائم شده است.

وی تصریح کرد: به زودی مرکز فوریت‌های پلیس در یکی از نقاط مرکزی و یا حساس شهر بم راه‌اندازی می‌شود تا در کنار پلیس 110 در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل وقوع جرم رسیده و موجب افزایش ضریب امنیت شهر شود.

فرماندار بم با اشاره به اجرای رزمایش رمضان 92 در بم گفت: حرکت ایثارگرانه و جهادی فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی در بم بسیار ارزشمند است و معتقدم تامین امنیت از واجبات جامعه است.

زین‌الصالحین عنوان کرد: در رزمایش اخیر نیروی انتظامی کشفیات و موفقیت‌های خوبی داشت که در پی آن ضریب امنیت بالا رفته است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در دفاع مقدس حمله به مرزها و ناموس ما شد و ما توانستیم در برابر این حمله ناجوانمردانه یک دفاع جانانه داشته باشیم.

زین‌الصالحین افزود: بحث دفاع همچنان در کشور وجود دارد و دشمنان در مباحث اعتقادی برنامه‌های متعددی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول