اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس

همایش پیاده ‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد گفت: روز جمعه به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود.

همایش پیاده ‌روی خانوادگی در شهرکرد برگزار می‌شود

اردشیر جان‌نثار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: قهرمانان و پهلوانان واقعی شیر‌مردانی بودند که شجاعانه در جبهه جنگ در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد خبر داد و گفت: پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه پنجم مهرماه با حضور خانواده‌های ورزش دوست شهرکردی از محل گلزار شهدای شهرکرد آغاز خواهد شد.

جان‌نثار با بیان اینکه استقبال از همایش پیاده روی در شهرکرد قابل توجه است گفت: تمامی کسانی که علاقمند هستند در این همایش شرکت کنند تا بعد از ظهر امروز فرصت دارند با مراجعه به اماکن ورزش سطح شهر فیش ثبت‌نام دریافت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل برگزاری همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز برگزاری همایش برای تشویق کودکان و نوجوانان بادبادک‌های دست‌ساز آنان در آسمان شهر به پرواز در خواهند آمد.

وی ادامه داد: این برنامه به همت هیئت‌ ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شده و قرار است در پایان همایش به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شود.

این مسئول ورزش‌های همگانی را یکی از عوامل ایجاد نشاط جمعی برشمرد و یادآور شد: ایجاد حس دوستی، شادابی و طراوت صبحگاهی با انجام ورزش‌های همگانی به ویژه پیاده‌روی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/68006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول