اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

همایش 5000 نفری پیاده‌روی نیروهای مسلح در ارومیه

رئیس اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی از برگزاری همایش بزرگ 5 هزار نفری پیاده‌روی خانواده‌های نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

همایش 5000 نفری پیاده‌روی نیروهای مسلح در ارومیه

علی اصغر احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، ارزش و کرامت کنونی ملت ایران، مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس بوده است و گرامیداشت این هفته به منظور قدردانی از زحمات رزمندگان اسلام و انتقال دستاوردهای این حماسه‌آفرینی بزرگ به نسل‌های بعدی، امری بسیار مهم و درخور توجه است.

وی در این راستا به نقش رهبری و ولایت فقیه در سربلندی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری، اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران از نادرترین کشورهای دنیا است که با وجود مشکلات متعدد جهانی، در کمال آرامش و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

احمدی بر لزوم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: نباید این هفته و ارزش‌ها و آرمان‌هایی که به سبب آن رزمندگان اسلام در برابر دشمن جنگیدند، به فراموشی سپرده شود؛ که لازمه انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های بعدی بزرگداشت این هفته و تبیین روشن دلائل پیروزی ایران در این جنگ است.

وی از وجود برنامه‌های متعدد در این هفته خبر داد و افزود: همایش بزرگ 5 هزار نفری پیاده‌روی خانواده‌های پیشکسوتان نیروهای مسلح در ارومیه از جمله این برنامه‌ها است که در آن به 50 نفر از شرکت‌کنندگان هدایای ارزشمندی از قبیل سفر حج و عتبات عالیات و همچنین لوازم ورزشی اهدا می‌شود.

رئیس اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول این هفته اعلام و تصریح کرد: در این راستا از فرماندهانی که در مناطق جنگی کردستان فعالیت داشته‌اند به طور ویژه قدردانی می‌شود.

وی به دیدار و سرکشی مسئولان ادارات و دستگاه‌ها از جمعیت زیر پوشش تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان در طول این هفته اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود در خلال این دیدارها مساعدت‌های لازم نیز به خانواده‌های نیازمند کمک، صورت پذیرد.

احمدی برگزاری مسابقات تنیس روی میز بازنشستگان نیروهای مسلح را از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول