اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فصل نفت مسجدسلیمان:

برای برنامه‌ریزی سازمان لیگ متأسفم/ بازی در ارتفاع همدان سخت است

سرمربی تیم فصل نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ در جام حذفی و هفته اول لیگ دسته اول برای بسیاری از تیم‌ها مشکل‌ساز شد و فقط خستگی برای تیم‌ها به جا ماند.

برای برنامه‌ریزی سازمان لیگ متأسفم/ بازی در ارتفاع همدان سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داریوش یزدی بعد از شکست یک بر صفر برای پاس همدان در جمع ورزشی‎‌نویسان همدانی اظهار داشت: همه زحمات ما توسط اشتباهات داور بازی از بین رفت و واقعاً خسته شدیم اینقدر از داوری گفتیم و هیچ سودی نداشت.

وی با بیان اینکه داور گل صد در صد سالم دقیقه 85 را به راحتی مردود اعلام کرد، افزود: این داور را به خدا واگذار می‌کنیم.

سرمربی تیم فصل نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: استرس شروع فصل در این بازی باعث شد تا هیچ بار فنی نداشته باشد و هر دو تیم در هفته نخستین نتوانستند بازی خوبی را ارائه کنند و تیم پاس از یک شوت راه دور، توانست سه امتیاز بازی را در خانه بگیرد.

به گفته وی؛ برای برنامه‌ریزی سازمان لیگ باید تأسف خورد که اصلاً بعد مسافت، نبود امکانات تردد و عدم وجود پرواز در برخی از شهرها را مد نظر نمی‌گیرند و در 10 سه بازی حساس و سنگین برای ما در نظر گرفتند.

سرمربی تیم فصل نفت مسجدسلیمان ابراز داشت: روز 30 شهریور برابر تیم پرسپولیس گناوه بازی کردیم که با اتوبوس، 16 ساعت در مسیر رفت و برگشت بودیم و بعد از بازی بدون هیچ تمرینی زمینی 11 ساعت دیگر به همدان آمدیم.

وی ادامه داد: در دنیای حرفه‌ای فوتبال مگر می‌شود که در عرض 10 روز سه بازی برای یک تیم در نظر گرفت و با این کمبود امکانات و شرایط رفت و آمد بین شهرهای ایران وجود دارد؟

یزدی که به شدت از عملکرد مسئولان سازمان لیگ گله‌مند بود گفت: آیا کسی که برای لیگ دسته یک برنامه‌ریزی می‌کند، می‌داند کجا و برای چه تیم‌هایی اجرایی خواهد شد؟ ما حتی در لیگ برتر هم مشکل داریم و چهار روز یک بازی صدای همه را درآورده است.

وی با اشاره به اینکه کار و حساب و کتاب باشگاه ما درست است و به دلیل صداقت باید ضرر کنیم تصریح کرد: جرم تیم ما این است که به خاطر درست بودن تمام مسائل باشگاه نفت باید جریمه شویم و هر چهار روز یک بازی برای ما بگذارند.

سرمربی تیم فصل نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امروز هم باید 11 ساعت دیگر در اتوبوس باشیم، فردا عملاً هیچ تمرینی به جز ریکاوری نمی‌توانیم انجام دهیم و فقط یک یا دو جلسه تمرین برای بازی هفته دوم لیگ فرصت داریم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در هفته‌های بعدی و با برنامه‌ریزی بهتری برای ادامه لیگ آماده شویم.

در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم نفت مسجدسلیمان با یک گل مغلوب حریف قدرتمند خود پاس همدان شد.

شاگردان داریوش یزدی روز هشتم مهر در ورزشگاه اختصاصی خود باید از تیم یزدلوله پذیرایی کنند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول