اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

بدون بازیکنان ستاره دنبال آبروداری فوتبال همدان هستیم/ امسال مظلوم‌ترین سال پاس

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: با وجود بضاعت مالی باشگاه، شروع دیرهنگام به جذب بازیکن و تمرینات بدون بازیکن نامی و ستاره برای مبارزه در لیگ دسته اول و آبروداری به میدان می‌رویم.

بدون بازیکنان ستاره دنبال آبروداری فوتبال همدان هستیم/ امسال مظلوم‌ترین سال پاس

مجتبی خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط باشگاه پاس بسیار دیر شروع به کار کردیم و همین تأخیر در جذب بازیکنان و تمرینات تأثیر منفی بر روی کار تیمی ما داشته است.

وی افزود: در لیست اولیه جذب بازیکنانی که تدوین کرده بودیم به دلیل عدم وجود شرایط مالی نتوانستیم حتی یک بازیکن مورد نظر را جذب کنیم و مجبور شدیم براساس بضاعت و سقف مالی باشگاه پیش برویم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه بودجه باشگاه از نظر مالی یک سوم تا نصف سال گذشته در بحث جذب بازیکن بوده است، اضافه کرد: با این شرایط سعی کردم از بازیکنان موجود فوتبال ایران بازیکنانی را جذب کنیم که در قالب تاکتیکی ما جواب بدهند.

به گفته وی؛ بازیکنان زیادی از تیم پاس جدا شدند و جایگزین کردن بازیکنان شاخص کار سختی بود که با جذب جوانان جویای نام سعی کردیم ضمن پایین آوردن میانگین سنی نسبت به سال گذشته، تیم یک‌دست‌تری را روانه بازی‌ها کنیم.

خورشیدی با اشاره به اینکه تنها دو بازیکن اصلی از بازیکنان سال گذشته در ترکیب اصلی تیم پاس وجود دارند، ابراز داشت: اضافه شدن بازیکنان جدید و استفاده از جوانانی که در تیم‌های پاس حضور داشتند باعث شده امسال، پاس جدیدی را رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: هرچند رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب کار سختی برای اعضای کادر فنی است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: بعد از اردوی سرعین در همدان با مشکل زمین تمرینی مواجه بودیم و تنها این هفته در زمین اصلی ورزشگاه قدس تمرین کردیم.

وی متذکر شد: آمادگی پیش از فصل برای هر تیمی از اهمیت بالایی برخوردار است، اما با دیر شروع کردن و عدم شرایط مناسب تا چهار هفته اول با وضعیت آرمانی و مطلوب فاصله داریم.

خورشیدی در مورد قرعه‌ و برنامه بازی‌هایی که امسال پاس باید با حریفان خود دیدار کند خاطرنشان کرد: در سه بازی نخست سخت‌ترین بازی‌ها را داریم و باید با نفت مسجدسلیمان، آلومینیوم هزمرگان و پیکان تهران بازی کنیم .

وی در مورد بازی تیمش برابر تیم قدرتمند و مدعی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: داریوش یزدی یکی از مربیان کاربلد فوتبال ایران است و تیمی را در اختیار دارد که چندین سال است با تغییرات کمی کنار هم بازی می‌کنند و این موضوع یکی از محاسن تیم نفت محسوب ‌می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: تیم نفت یک ماه و نیم زودتر از ما شروع کرده و شرایط مالی و امکانات در اختیار تیم از یک سو و روحیه بالا و شرایط ایده‌آل آنها از سوی دیگر، کار برای ما سخت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دو بازی آخر این تیم در جام حذفی را به صورت دقیق آنالیز کردیم، اذعان داشت: تیم نفت قبل از شروع لیگ، دو بازی برابر پرسپولیس گناوه و پیکان تهران انجام داده که فیلم بازی‌ها توسط کادر فنی آنالیز شد.

خورشیدی تأکید کرد: نقاط ضعف و قوت تیم نماینده فوتبال مسجدسلیمان به دقت آنالیز شده و بر اساس داشته‌ها و بازیکنان موجود که در شرایط بهتری هستند برابر این تیم قدرتمند به میدان خواهیم رفت.

وی از امسال با عنوان مظلوم‌ترین سال پاس در همدان یاد کرد و ابراز داشت: در سال‌های قبل اردوهای این تیم در هلند و ترکیه با بهترین شرایط برگزار می‌شد اما امسال مشکلات مالی به گونه‌ای است که مشکل تغذیه هم در کنار تیم حاشیه‌ساز شده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان یادآور شد: بازیکنان تستی در این تیم در گذشته بهترین امکانات را داشتند اما الان برای پول آب معدنی برای تمرین، مکمل‎های دارویی و حتی تغذیه بعد از تمرین با مشکلات اساسی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تنها به عشق مردم همدان تمام این مشکلات را متحمل شدیم و صبوری می‌کنیم افزود: مردم همدان بهترین عامل انگیزه برای کادر فنی و بازیکنان خواهند بود که امیدواریم با این شرایط سختی که در آن هستیم در زمین مسابقه و ورزشگاه تنها نباشیم.

خورشیدی با بیان اینکه پاس تیم بزرگی است و باید در حد نام و اعتبار این تیم وارد عمل شد، ابراز داشت: اگر مسئولان ارزش این تیم و باشگاه را بدانند مشکلات به زودی حل می‌شود.

انتهای پیام/89020/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول