اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه در کنار تمام دولت‌های بعد از انقلاب بوده است/ آماده همکاری با دولت یازدهم هستیم

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سپاه در کنار تمام دولت‌های بعد از انقلاب بوده است، گفت: آماده همکاری با دولت یازدهم هستیم.

سپاه در کنار تمام دولت‌های بعد از انقلاب بوده است/ آماده همکاری با دولت یازدهم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان اهر، حضور بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی را منشأ خیر و برکت برای نظام و انقلاب دانست و اظهار کرد: بسیج با حضور معنوی و قدرتمند خود در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و تقوی و تبعیت از فرمان حضرت امام توانست بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شود.

وی، علت کینه و دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا از ایران اسلامی را محبوبیت انقلاب اسلامی و تأثیرپذیری مسلمانان از نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی در قلب مسلمانان جهان از جایگاه ویژه برخوردار است و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف نشان از نفوذ انقلاب اسلامی در بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

فرمانده سپاه عاشورا، تبعیت از رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت را از افتخارات بزرگ بسیج برشمرد و افزود: بسیجیان جان برکف گوش به فرمان ولایت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی تلاش مضاعف خواهند کرد و با افتخار برای برداشتن گام‌های عملی در راستای شعار سال و کمک به دولت جدید برای حل مشکلات کشور آمادگی کامل دارند.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود حضور بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف را کمک به پیشرفت و توسعه کشور برشمرد و افزود: عده‌ای سعی دارند با فرافکنی بین دولت و سپاه فاصله ایجاد کنند که قطعاً دراین زمینه موفق نخواهند شد.

این مسئول در پایان متذکر شد: سپاه و بسیج در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری تکلیف خود می‌داند همچنانکه در کنار تمام دولت‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی همکاری داشته در کنار دولت جدید جناب دکتر روحانی نیز این همکاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول